Scroll to top

BACK TO
TOP

START A PROJECT

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Δευτέρα, 01 Ιούλιος 2024

Αύξηση πωλήσεων eshop: 7+1 τακτικές που αποδεδειγμένα δουλεύουν!

αύξηση πωλήσεων eshop

Η δημιουργία ενός eshop είναι το πρώτο βήμα για την έναρξη μιας επιτυχημένης επιχείρησης – τώρα ήρθε η ώρα να επενδύσεις σε στρατηγικές για να πετύχεις αύξηση πωλήσεων.

Πώς, όμως, θα το κάνεις αυτό;

Πώς θα αυξήσεις τις πωλήσεις σου;

Ακούς για διαφημίσεις, performance marketing, SEO, email marketing και πολλές ακόμα μεθόδους που εγγυώνται αποτελέσματα.

Πράγματι, όλες αυτές οι τεχνικές λειτουργούν και είναι εξαιρετικές για να προωθήσεις το eshop σου.

Σε αυτό το άρθρο, όμως, θα μιλήσουμε πρακτικά!

Συγκεντρώσαμε για εσένα 7+1 τρόπους που αποδεδειγμένα βοηθούν στην αύξηση πωλήσεων ενός eshop.

Τρόπους που μπορεί να μην είχες ακούσει έως τώρα.

Τρόπους που οι ecommerce πελάτες μας ήδη χρησιμοποιούν για να πετύχουν αύξηση πωλήσεων και κέρδους.

Πάμε να δούμε τις καλύτερες ενέργειες για αύξηση πωλήσεων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το 2022!

 

Αναβάθμισε την check out page & δώσε βάση στο UX

Μόνο όταν εμπεδώσεις πόσο σημαντική είναι η εμπειρία χρήστη θα δεις το traffic, τις πωλήσεις και τα κέρδη σου να αυξάνονται.

Σήμερα, ωστόσο, θα εστιάσουμε στο user experience μίας πολύ συγκεκριμένης σελίδας του eshop σου: της check out page!

Δες τι πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγεις:

  • Τις κρυφές χρεώσεις, όπως έξοδα αποστολής που δεν αναφέρονται εκ των προτέρων
  • Την αναγκαστική δημιουργία λογαριασμού – δώσε την επιλογή της αγοράς ως «Επισκέπτης»
  • Μια περίπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία που ζητά πλήθος στοιχείων
  • Τους ελάχιστους τρόπους πληρωμής – οι πελάτες σου πρέπει να έχουν επιλογές

Θυμήσου: Σχεδόν το 70% των χρηστών εγκαταλείπει το καλάθι πριν ολοκληρώσει μια αγορά.

 

ενέργειες για αύξηση πωλήσεων

 

Κάνε cross-sell & up-sell για να αυξήσεις τη μέση αξία του καλαθιού

Και μιας και πιάσαμε την check out page, ας μείνουμε εδώ λίγο παραπάνω!

Μία ακόμα εξαιρετική τακτική για αύξηση πωλήσεων eshop είναι η πώληση περισσότερων (ή ακριβότερων) προϊόντων μαζί με την αρχική επιλογή του πελάτη.

O λόγος για το up-selling και το cross-selling. Αν δεν γνωρίζεις τι ακριβώς σημαίνουν αυτοί οι όροι, έλα να τους δούμε λίγο συνοπτικά.

Cross-selling: Η πώληση ενός προϊόντος που ενισχύει ή συμπληρώνει το αρχικό. Σκέψου να προτείνεις προστατευτική θήκη σε κάποιον που αγόρασε laptop.

Up-selling: H πώληση πρόσθετων υπηρεσιών ή πιο ακριβού μοντέλου έναντι του αρχικού. Σκέψου να προτείνεις εγγύηση ή πιο ακριβό laptop στον πελάτη του προηγούμενο παραδείγματος.

 

Cross-selling vs Up-selling

 

Τι ενέργειες για αύξηση πωλήσεων μπορείς να κάνεις σε αυτή την περίπτωση;

  • Βάλε δωρεάν μεταφορικά ή ένα έξτρα δωράκι για αγορές πάνω από Χ ποσό. «Ανάγκασε» τους πελάτες σου να αγοράσουν κι άλλα προϊόντα.
  • Δημιούργησε σχετικές προτεινόμενες επιλογές. Προτάσεις με «best-sellers», «Όσοι αγόρασαν το Χ, κοιτούν και το Ψ», «Usually sold together» κλπ., δουλεύουν.
  • Πρόσφερε κουπόνι για την επόμενη αγορά τους. Μπορεί να μην κάνεις cross-sell αυτή τη φορά, αλλά θα τους έχεις σίγουρα δελεάσει για την επόμενη.

 

Αυτό το ήξερες; Σήμερα μπορείς να απλοποιήσεις τη ζωή σου και να μεγιστοποιήσεις τα κέρδη του eshop σου αυτόματα, χρησιμοποιώντας ένα ΑΙ εργαλείο για product recommendations.

 Tools όπως το Aqurate χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη για να αναλύσουν πληθώρα δεδομένων, όπως χαρακτηριστικά προϊόντων, αγοραστική συμπεριφορά, ιστορικό αγορών κ.α., δίνοντας έτσι στα eshop τη δυνατότητα να προσφέρουν αυτόματες προτάσεις προϊόντων στους πελάτες.

 Μιλάμε για πραγματική εξατομίκευση, που βοηθά τους χρήστες να βρουν αυτό ακριβώς που θέλουν, αυξάνοντας έτσι τις συνολικές πωλήσεις και το μέσο καλάθι του ηλεκτρονικού σου καταστήματος!

 

πως να αυξήσω τις πωλήσεις μου

 

Μπορεί να σε ενδιαφέρει: Μάθε γιατί το eshop σου δεν πουλάει!

 

Στηρίξου σε δεδομένα για αλλαγές & βελτιστοποιήσεις

Το να αλλάζεις πράγματα επειδή… έτσι σου ήρθε σήμερα, ή επειδή αντιγράφεις τον ανταγωνισμό είναι μία δοκιμασμένη τακτική: έχεις την αποτυχία στο τσεπάκι.

Αν ψάχνεις ιδέες για αύξηση πωλήσεων, τα data είναι το βασικότερο όπλο σου – όχι το ένστικτό σου.

Για παράδειγμα, με εργαλεία όπως το Google Analytics μπορείς να τσεκάρεις τι κοίταξαν οι πελάτες σου, σε ποιες σελίδες έμειναν περισσότερο, πού έκαναν κλικ και πολλά άλλα.

Στηρίξου σε αυτά τα δεδομένα για να προχωρήσεις με τη βελτιστοποίηση του eshop σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

 

ιδέες για αύξηση πωλήσεων

 

Μέσα από το testing και την ανάλυση δεδομένων θα καταφέρεις επίσης να κάνεις και Conversion Rate Optimization.

  • Αν για κάθε 10 επισκέπτες του eshop σου αγοράζουν οι 2, όλα καλά!
  • Αν αυξήσεις αυτόν τον αριθμό σε 3, ακόμα καλύτερα!

 

 

Πόνταρε στην ψυχολογία του χρήστη όσον αφορά τις τιμές

Όλα αυτά τα 9,99€ μπορεί να σου φαίνονται τετριμμένα – ίσως τα έχεις κοροϊδέψει κιόλας στο παρελθόν.

Η αλήθεια είναι, όμως, ότι δουλεύουν. Τα πράγματα είναι ελαφρώς πιο πολύπλοκα και το κεφάλαιο «Πωλήσεις και Ψυχολογία» είναι τεράστιο για να αναλυθεί εδώ.

Δες, όμως, τι μπορείς να κάνεις ώστε να επηρεάσεις τους πελάτες σου ακόμα και υποσυνείδητα και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου:

Χρησιμοποίησε τεχνητούς χρονικούς περιορισμούς: Φράσεις όπως «Πρόλαβε», «Μόνο για λίγες μέρες» ή «Δεκαήμερο Προσφορών» μπορεί να οδηγήσουν σε περισσότερες αγορές καθώς δημιουργούν στον χρήστη την ανάγκη να βιαστεί.

Άλλαξε τον τρόπο που αναγράφεις την τιμή: Έρευνες έχουν δείξει ότι το «5€» πουλάει περισσότερο από το «5.00€». Όσο πιο λίγα ψηφία στον τρόπο που αναγράφεται μια τιμή, τόσο το καλύτερο.

Παρομοίως, οι μονοί αριθμοί φαίνεται να φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα από τους ζυγούς. Εκπτώσεις όπως 15%, 30% , 50%, 70% και 90% πουλάνε περισσότερο, όπως και γενικότερα οι τιμές που τελειώνουν σε μονό ψηφίο, όπως 4.99 ή 4.75.

 

αύξηση πωλήσεων

 

Στόχευσε στο υπάρχον κοινό σου & κάνε remarketing

Το remarketing κοινό σου είναι ίσως το πιο σημαντικό.

Και το πιο εύκολο να στοχεύσεις!

Και το πιο φθηνό!

Όχι κι άσχημα, ε;

Ο πελάτης που ήδη σε ξέρει και θέλει απλώς μια μικρή ώθηση για να ολοκληρώσει την αγορά του (είναι, δηλαδή, στο τέλος του αγοραστικού του ταξιδιού) είναι σαφώς «καλύτερος» από αυτόν που είναι στην αρχή του funnel ακόμα.

2 πράγματα χρειάζεσαι οπωσδήποτε σε αυτή την περίπτωση για αύξηση πωλήσεων eshop:

  • Email marketing για να στέλνεις newsletter σε όσους έχουν αφήσει το καλάθι χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά τους ή για να τους ενημερώσεις για τις προσφορές σου
  • Google Ads για να υπενθυμίζεις στους πελάτες σου ότι είσαι εκεί και να τους ξαναφέρνεις στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα με μικρό κόστος

 

προτάσεις για αύξηση πωλήσεων

 

Μάθε περισσότερα: Google Ads – τι είναι και πώς λειτουργούν;

 

Επένδυσε σε αύξηση πωλήσεων μέσω brand awareness

Οι τρόποι αύξησης πωλήσεων που έχουμε δει έως τώρα σίγουρα σου έχουν δώσει ιδέες.

Το πολυπόθητο conversion σε ένα eshop, δηλαδή η πώληση, είναι πάντα ο #1 στόχος σου.

Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάς, όμως, είναι πως η πώληση ξεκινά πολύ πιο πριν – και η όλη διαδικασία διαρκεί… πολύ.

Τα λεγόμενα touchpoints, δηλαδή όλα τα σημεία επαφής μεταξύ του eshop και του χρήστη είναι αυτά που τελικά μπορεί να τον οδηγήσουν στην αγορά.

Ποια μπορεί να είναι αυτά τα touchpoints;

  • Ένα banner
  • Ένα email
  • Το ίδιο το eshop σου
  • Το γεγονός ότι πρότεινε το προϊόν σου μια influencer
  • Οι online κριτικές
  • Το φυσικό σου κατάστημα

Κάθε φορά που ένας εν δυνάμει πελάτης έρχεται σε επαφή με το brand σου είναι σημαντική – είναι μια στιγμή που μπορείς ουσιαστικά να διαμορφώσεις την άποψή του για σένα.

 

τρόποι αύξησης πωλήσεων

 

Γι’ αυτό φρόντισε να είναι σωστή και ομοιόμορφη, μέσα από το κατάλληλα διαμορφωμένο branding που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για σένα.

 

 

Βασίσου στο social proof & τις online κριτικές

Όπως είδαμε και παραπάνω, οι χρήστες «βομβαρδίζονται» με διαφημίσεις προϊόντων και υπηρεσιών καθημερινά.

Ποιες είναι, λοιπόν, οι κατάλληλες ενέργειες για αύξηση πωλήσεων ώστε να «πείσεις» τους πελάτες για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων σου και την υπεροχή σου έναντι των ανταγωνιστών;

Οι online κριτικές, φυσικά!

Μέσα από τις κριτικές:

  • Βελτιώνεις τη φήμη σου, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντα του eshop σου είναι καλά
  • Αυξάνεις τις πιθανότητες να αποκτήσεις νέους πελάτες
  • Αυξάνεις την προβολή σου στις μηχανές αναζήτησης (έπειτα και από το τελευταίο Google Product Reviews Update τον Ιούλιο του 2022)

Ενεργοποίησε την επιλογή για online reviews στο site σου, στο Facebook & στο Google My Business προφίλ σου. Όλα παίζουν ρόλο και οδηγούν σε αύξηση πωλήσεων

 

πως να αυξήσω τις πωλήσεις στο eshop

 

Όλα ξεκινούν & τελειώνουν στο δικό σου customer service

Αφήσαμε το καλύτερο για το τέλος.

Όσες προτάσεις για αύξηση πωλήσεων κι αν κάνουμε, όσες ιδέες και τρόπους κι αν προτείνουμε, όλα θα καταλήγουν στο ίδιο το προϊόν.

Δεν υπάρχει μυστική συνταγή εδώ.

Ακόμα κι αν το eshop σου δουλεύει ρολόι, ακόμα κι αν εμπειρία χρήστη είναι υποδειγματική, ακόμα κι αν οι διαφημίσεις σου φέρνουν περισσότερους πελάτες απ’ όσους μπορείς να διαχειριστείς, αν τελικά το προϊόν που πουλάς είναι… εχμ, όχι και τόσο καλό, τότε θα σου το επιστρέψουν και έτσι:

  • Όχι μόνο δε θα έχεις κέρδος από την πώληση, αλλά και ζημία λόγω των μεταφορικών
  • Οι αρνητικές κριτικές θα βλάψουν την επιχείρησή σου σε βάθος χρόνου
  • Αργά ή γρήγορα ολόκληρο το brand name σου θα υποφέρει

Στην ερώτηση «Πώς να αυξήσω τις πωλήσεις μου;», μη βγάζεις τον εαυτό σου από την εξίσωση.

 

αύξηση στις πωλήσεις του eshop

 

Διάβασε πριν φύγεις: Προώθηση eshop: Πώς να διαφημίσω το eshop μου;

 

Αυτά μέχρι εδώ.

Είδαμε πολλούς τρόπους για αύξηση πωλήσεων και σίγουρα κάποιοι μπορούν να βρουν εφαρμογή και στο δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ποιοι σου έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση και τι δεν είχες σκεφτεί έως τώρα για αύξηση πωλήσεων eshop;

Αν θέλεις να τα συζητήσουμε όλα πιο αναλυτικά και να σε βοηθήσουμε να αυξήσεις έσοδα και κέρδη, είμαστε στη διάθεσή σου.

Στην ερώτηση «Πώς να αυξήσω τις πωλήσεις στο eshop;», η 3ds έχει τις απαντήσεις.

 

 

Επιδότηση ΕΣΠΑ
ESPA