
Pervedere
EShop Γυαλιά Ηλίου
Υπηρεσίες
- UI / UX Design
- Custom Development
- Digital Marketing
- Consulting
- SEO
- Copywriting
Έτος Υλοποίησης
Δες το έργο
https://www.pervedere.com/
Τα Pervedere Sunglasses αποτελούν μια φρέσκια πρόταση στον χώρο της μόδας. Έμπνευση του brand αποτέλεσαν οι εικόνες, τα πρόσωπα και οι εμπειρίες που βίωσαν οι δημιουργοί του ταξιδεύοντας στην Ιταλική Riviera. Τοπία με φως και χρώματα στη γενέτειρα του στιλ και της μόδας, την Ιταλία! Έτσι δημιουργήθηκαν τα γυαλιά ηλίου Pervedere.
Αξεσουάρ που προσδίδουν στιλ σε όλες τις ώρες της ημέρας, ενώ ταυτόχρονα προστατεύουν από τον ήλιο με ειδικά φίλτρα UV400, τα γυαλιά ηλίου αποτελούν ένα must-have fashion item της καθημερινότητάς μας.
Όλο το concept και η φιλοσοφία του brand έπρεπε να αποτυπωθεί πλήρως σε ένα eshop λειτουργικό, εύχρηστο και πάνω από όλα σύγχρονο. Αυτό ακριβώς ανέλαβε η ομάδα της 3ds – τη σύλληψη της αρχικής ιδέας, τη δημιουργία του eshop και παράλληλα την προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων σε μια πληθώρα digital καναλιών και μέσων. Και το πέτυχε!

Η πρόκληση
Από την αρχή, η επωνυμία pervedere.com αποτέλεσε ένα ιδιαίτερο project όντας μια επιχειρηματική ιδέα που «γεννήθηκε» εντός της 3ds. Μέσα από συντονισμένες και στρατηγικά δομημένες ενέργειες, το νέο εγχείρημα της Pervedere κατάφερε το 2018 να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό. Η νέα πρόκληση, που εμφανίστηκε το 2021, αφορούσε την ανανέωση του ηλεκτρονικού της καταστήματος, ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις νέες απαιτήσεις και ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Μέσα από τον κατάλληλο σχεδιασμό του συνόλου της εταιρικής ταυτότητας, την προσαρμογή και σύνθεση ενός σύγχρονου ψηφιακού περιβάλλοντος σε WordPress - WooCommerce μέχρι την SEO βελτιστοποίηση, την τοποθέτηση και προώθηση του προϊόντος στην αγορά με ένα σύνολο συντονισμένων ενεργειών digital marketing.
Μεθοδολογία
Η στρατηγική που δημιουργήθηκε περιλάμβανε τον εκ νέου σχεδιασμό του εταιρικού περιβάλλοντος, τον καθορισμό του κοινού καθώς και τους τρόπους προσέγγισης του, την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πλάνου digital marketing και τέλος τον ορισμό στόχου πωλήσεων. Όλα τα παραπάνω στοχεύουν σε ένα updated λειτουργικό και εύχρηστο eshop, το οποίο θα καλύπτει πλήρως τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες του κοινού του και θα φέρει εις πέρας τον στόχο που τέθηκε με βάση τον αρχικό στρατηγικό προγραμματισμό.
Αποτέλεσμα
Δημιουργήθηκε ένα μοντέρνο και πιο σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο αποβλέπει στη βέλτιστη εμπειρία χρήστη ακολουθώντας πάντοτε τις ανάγκες του νεανικού κοινού που απευθύνεται. Εφαρμόστηκαν με επιτυχία νέες πρακτικές για το digital περιβάλλον του, με πλήρη βελτιστοποίηση για mobile συσκευές, ενίσχυση των οργανικών επισκέψεων μέσω SEO ενεργειών και γρηγορότερη ταχύτητα φόρτωσης κάθε σελίδας. Πρόσθετες ρυθμίσεις αλλά και digital marketing εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά. Στο σύνολό της, η συνεργασία των τμημάτων Design, Development, SEO, Copywriting & Digital Marketing συνέβαλε στην ολοκλήρωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο βρίσκεται πλέον ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας του.

Design
Εφαρμόστηκε σχεδιασμός που πληροί όλες τις προδιαγραφές για μια ολοκληρωμένη responsive εμπειρία, τόσο σε desktop όσο και σε mobile συσκευές, διατηρώντας τις ισορροπίες μεταξύ ενός απόλυτα δομημένου αλλά και λειτουργικού αποτελέσματος.
Κυρίαρχη βάση για το design αποτέλεσαν οι λιτές γεωμετρικές γραμμές και η καθαρότητα των εικόνων. Οι προσεγμένες επιλογές των προϊόντων που συνδυάζουν κομψότητα και σύγχρονες αναφορές, αποδόθηκαν με παστέλ αποχρώσεις ενώ η τυπογραφία με τη σειρά της ακολουθεί τη συνολική ταυτότητα του έργου με σκοπό να δώσει μια αίσθηση ανάλαφρης ενέργειας που διαχέεται σε διάφορα σημεία του eshop.
Στόχος μας, η αρχιτεκτονική του ηλεκτρονικού καταστήματος να βασιστεί πάνω στις τελευταίες τάσεις του UX (User Experience) και UI (User Interface), ώστε ο χρήστης να μπορεί να έχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Στο σύνολό του, παραδόθηκε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, μέσα στο οποίο ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί και να ολοκληρώσει κάθε παραγγελία του άμεσα και εύκολα.
Search Engine Optimization
Το τμήμα του SEO προχώρησε σε ενέργειες βελτιστοποίησης του ηλεκτρονικού καταστήματος, αρχικά σε επίπεδο δομής της πληροφορίας και αρχιτεκτονικής του eshop και έπειτα σε επίπεδο περιεχομένου. Τα τμήματα του SEO και του Design συνεργάστηκαν με στόχο την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη, κάτι που θα οδηγήσει σε βελτίωση των ποιοτικών metrics του eshop και σε επαναλαμβανόμενες επισκέψεις. Μετά από εκτενή έρευνα ανταγωνισμού, θεματικών ενοτήτων και keyword ορίστηκε η μακροπρόθεσμη SEO & Content Marketing στρατηγική (συγγραφή κειμένων, δημιουργία άρθρων blog) με στόχο την αύξηση των οργανικών επισκέψεων.
Development
Το βασικό στάδιο στην κατασκευή του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος ήταν να αναλυθούν σε βάθος οι ανάγκες του, ώστε να δημιουργηθεί μια δυναμική και ελκυστική ιστοσελίδα με σύγχρονη αισθητική και υψηλές επιδόσεις. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην απόδοση του eshop στο mobile περιβάλλον, καθώς οι περισσότεροι επισκέπτες προέρχονται από κινητές συσκευές. Η υλοποίηση επιλέχτηκε να γίνει σε WordPress - WooCommerce, η οποία προσφέρει πληθώρα πλεονεκτημάτων και αυτήν την στιγμή βρίσκεται στην κορυφή των επιλογών cms (content management system) σε παγκόσμιο επίπεδο για ηλεκτρονικά καταστήματα με απαιτήσεις.
Φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης με καθαρά URLs, ελκυστικό σχεδιασμό και καλύτερο UX, αποτελεί την ιδανική πρόταση για καλύτερη προβολή δεδομένων, φιλτράρισμα και με βελτιώσεις πλοήγησης διαχειριστή. Για τις ανάγκες της Pervedere, πραγματοποιήθηκε βελτιστοποίηση από πλευράς κώδικα για καλύτερη απόδοση και ταχύτητα, ενώ φιλοξενείται σε υποδομές server optimized για WordPress, οι οποίες εμπεριέχουν LiteSpeed Web Server Commercial Edition, LiteSpeed Cache και php–fpm.
Digital Marketing
Στο πλαίσιο της επιτυχημένης προώθησης σε μεγαλύτερο κοινό εφαρμόστηκαν πρακτικές μέσα από ποικιλία καναλιών, όπως Facebook Ads, Google Ads και Viber Messaging. Ακόμη, στην digital marketing στρατηγική εντάχθηκε η μέθοδος email marketing μέσω Mailchimp λόγω της αμεσότητάς της και της δυνατότητας διατήρησης ενός επικοινωνιακού δίαυλου μεταξύ της εταιρείας και του χρήστη.
Επιπλέον, δρομολογήθηκαν ενέργειες Criteo για dynamic retargeting των επισκεπτών, μεγαλύτερο content discovery μέσω Taboola αλλά και προώθηση βίντεο εντός διαμορφωμένων άρθρων σε συνδυασμό με Social Cards από την πλατφόρμα του Project Agora, η οποία βασίζεται στη λογική στόχευσης συγκεκριμένων κοινών.


