BACK TO
TOP

START A PROJECT

Θέσεις εργασίας

Technical Support Project Manager

O υποψήφιος που θα επιλεγεί θα αναλάβει μέρος της οργάνωσης και διαχείρισης των εισερχόμενων τεχνικών αιτημάτων, της ανάθεσης τους ή/και της υλοποίησης τους. Η ροή των εισερχομένων αιτημάτων ορίζεται είτε από πλευράς πελατών, είτε εσωτερικών λοιπών τμημάτων (marketing, seo). Θα αποτελέσει μέρος μιας υπάρχουσας ομάδας developers του αντίστοιχου τμήματος της τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας στην έδρα της Θεσσαλονίκης.

Αρμοδιότητες
  • Οργάνωση και διαχείριση τεχνικών αιτημάτων

  • Ανάθεση εργασιών και εκτέλεση ποιοτικού ελέγχου κατά την ολοκλήρωση τους

  • Επικοινωνία και ενημέρωση πελάτη
Παροχές
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών που ταιριάζουν στις δεξιότητες του υποψηφίου
  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Προοπτική εξέλιξης
  • Συνεχής εκπαίδευση
Απαραίτητες Γνώσεις
  • Άριστη γνώση σε project management tool (π.χ. Asana, Jira, Monday)
  • Ικανότητα επικοινωνίας και ευχέρειας λόγου με πελάτες
  • Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης πολλαπλών εργασιών
  • Εμπειρία σε περιβάλλον Wordpress, Joomla, Magento, ή άλλων γνωστών CMS
  • Επιθυμητή εμπειρία σε HTML, CSS, JS, Javascript
  • Επιθυμητή γνώση σε PHP
  • Επιθυμητή εξοικείωση γνωστών panel φιλοξενίας (π.χ. Plesk, CPanel)
  • Καλή γνώση Αγγλικών

 

Φόρμα Νέας Θέσης Technical Support Project Manager

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ

ΟΝΟΜΑ*
Υποχρεωτικό Πεδίο

ΕΠΩΝΥΜΟ *
Υποχρεωτικό Πεδίο

ΤΗΛΕΦΩΝΟ*
Υποχρεωτικό Πεδίο

EMAIL*
Υποχρεωτικό Πεδίο

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ
Invalid Input

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ*

*
Υποχρεωτικό Πεδίο

Invalid Input

Επιδότηση ΕΣΠΑ