BACK TO
TOP

START A PROJECT

Πολιτική Υποστήριξης

Διαδικασία Παραλαβής Ζητημάτων:

Η παραλαβή ζητημάτων υποστήριξης γίνετε με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με αποστολή email
    στο helpdesk@3ds.gr (αν δεν παραλάβετε αυτόματη απάντηση από το mail μας ότι λάβαμε το αίτημα σας , τότε επικοινωνήστε τηλεφωνικά)
  2. Μέσω τηλεφώνου
    στο 2310460844 ή 2310445716 όπου γίνεται μόνο η καταγραφή του αιτήματος σας και έπειτα μεταφέρεται στον αρμόδιο τμήμα για την διευθέτηση του. Το τεχνικό τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω email.

Σημείωση: για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας φροντίστε τα ζητήματα σας να αποστέλλονται μέσω email για την καταγραφή τους και για αποφυγή λαθών και παρερμηνειών στην προφορική επικοινωνία.

Μετά την επίλυση του κάθε ζητήματος σας θα λαμβάνετε αναφορά των εργασιών μας, του χρόνου υλοποίησης και το υπόλοιπο του διαθέσιμου χρόνου υποστήριξης σας.

Τα πακέτα Υποστήριξης Περιλαμβάνουν:

  1. Υποστήριξη μέσω email
  2. Αναπροσαρμογή κώδικα (updates, patches) στον πυρήνα των εφαρμογών
  3. Αναβαθμίσεις σε θέματα ασφαλείας
  4. Εικαστικές παρεμβάσεις
  5. Σχεδιασμό Γραφικών
  6. Προγραμματιστικές παρεμβάσεις (custom εργασίες)
  7. Εκπαίδευση χρηστών σε θέματα των εφαρμογών (στα γραφεία μας ή online μόνο κατόπιν ραντεβού)
  8. Ενημέρωση περιεχομένου ιστοσελίδας κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, διασυνδέσεις, επεξεργασία φωτογραφιών κ.α
  9. Υποστήριξη hosting & mail όπως αναφέρονται στο email policy & hosting policy

Πακέτα Υποστήριξης

Χρόνος Υποστήριξης

1 'Ωρα

€50

Χρόνος απόκρισης: 24 εώς 48 ώρες

*Στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ

Σημείωση

Ο χρόνος υποστήριξης δεν έχει ημερομηνία λήξης και διαρκεί μέχρι να εξαντληθεί από δικά σας ζητήματα. Για θέματα τα οποία είναι υπεύθυνη η εταιρία μας για παράδειγμα δυσλειτουργία υπηρεσιών hosting ή μη λειτουργία της ιστοσελίδας ή των email σας δεν υπάρχει χρέωση χρόνου, εκτός και αν γίνει εκτίμηση από το τεχνικό τμήμα ότι η ιστοσελίδα δεν λειτουργεί λόγω αλλαγών browser ή ηλεκτρονικού χτυπήματος. Τότε το τμήμα υποστήριξης θα σας ενημερώσει σχετικά με τις ενέργειες που θα πρέπει να ακολουθηθούν.

Σε περίπτωση επιθυμίας σας για νέες λειτουργίες ή εγκατάσταση και δημιουργία νέων εφαρμογών στην ιστοσελίδα σας, οι εργασίες κοστολογούνται με βάση τον τρέχον τιμοκατάλογο ή την καταγραφή και ανάλυση της εργασίας σας μετά από επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων.

Δεν υποστηρίζουμε εργασίες IT (π.χ. διορθώσεις στους υπολογιστές – τερματικά ή κινητές συσκευές όπως και στα προγράμματα αυτών όπως mail clients, antivirus κτλ.). Έχουμε αναρτήσει όμως tutorial για να σας βοηθήσουν στην λειτουργία των email για τους πιο γνωστούς και βασικούς mail client Δείτε εδώ τις ρυθμίσεις

Τρόποι Αγοράς Πακέτων Υποστήριξης:

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας το κόστος του πακέτου υποστήριξης που επιθυμείτε.

Eurobank:

Αριθμός Λογαριασμού: 00260014260200564775

IBAN: GR63 0260 0140 0002 6020 0564 775

BIC: ERBKGRAA

Πειραιώς:

Αριθμός Λογαριασμού: 5259-068613-789

IBAN: GR74 0172 2590 0052 5906 8613 789

Οι παραπάνω λογαριασμοί αναφέρονται στο όνομα της εταιρίας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΙΩΚΑΣ και ΣΙΑ Ο.Ε

*Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής στην πολιτική υποστήριξης η εταιρία μας θα σας ενημερώσει με email.

Επικοινωνήστε μαζί μας αν χρειάζεστε οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ*
Υποχρεωτικό Πεδίο

ΤΗΛΕΦΩΝΟ*
Υποχρεωτικό Πεδίο

EMAIL*
Υποχρεωτικό Πεδίο

ΤΟ SITE ΣΑΣ*
Υποχρεωτικό Πεδίο

*
Υποχρεωτικό Πεδίο