Facebook remarketing - πως μπορεί να σε βοηθήσει;
Προβληματίζεσαι με τη μειωμένη κίνηση των χρηστών στην ιστοσελίδα σου, την αύξηση του ποσοστού εγκατάλειψης του «καλαθιού» και την έξοδο από αυτή χωρίς επιστροφή;
Ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν είσαι ο μόνος. Με το εύρος της προσοχής του μέσου επισκέπτη σε ένα ψηφιακό χώρο να συρρικνώνεται όλο και περισσότερο, η ανάγκη για επαναπροώθηση των προϊόντων σου γίνεται όλο και πιο επιτακτική. Για αυτό δημιουργήθηκε το Facebook Remarketing ως μια online προωθητική ενέργεια που έχει στόχο να διαφημίσει την επιχείρηση σου σε έναν πελάτη που έχει επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου αλλά… έτυχε να την εγκαταλείψει νωρίς.
Τι είναι το Facebook Remarketing και πως μπορεί να ωφελήσει την επιχείρηση σου;
Ένας πιθανός πελάτης ψάχνει τα καλύτερα μπλουζάκια για τον χειμώνα. Μέσα από τις αναζητήσεις του ανακαλύπτει το κατάστημά σου, βρίσκει ένα μπλουζάκι που ταιριάζει στο στιλ και γούστο του, το προσθέτει στο «καλάθι» και συνεχίζει να κοιτάζει σε άλλες ιστοσελίδες. Τελικά, δεν προχωράει αμέσως σε αγορά και καταλήγει σε έξοδο από τη σελίδα σου για να μπει στο προφίλ του στο Facebook.
Κατά τη διάρκεια της περιήγησής του, έχει αποδεχθεί τα cookies και ένα από αυτά έχει εγκατασταθεί στον πλοηγό περιήγησής του. Οπότε, σύντομα θα εμφανιστεί στο newsfeed του μια διαφήμιση με το μπλουζάκι που είχε δει. Για να του υπενθυμίσει «τι ξέχασε πίσω».
Με απλά λόγια, όταν ένας πιθανός πελάτης επισκεφθεί μια φορά τον ιστότοπο σου, με το Facebook Remarketing, οι διαφημίσεις σου θα τον ακολουθούν και θα εμφανίζονται μπροστά του όταν ανοίξει τη σελίδα του στο Facebook!
Αρκετές φορές, η απόφαση για την αγορά ενός προϊόντος μπορεί να πάρει αρκετή ώρα, ιδιαίτερα αν πρόκειται για μεγάλης αξίας αντικείμενο ή υπηρεσία.
Με την προσέγγιση που προσφέρει το Facebook Remarketing, μέσω επαναλαμβανόμενων διαφημίσεων, οι πιθανότητες να αλλάξει γνώμη και να προχωρήσει σε αγορά είναι περισσότερες.
Γι' αυτό και θα πρέπει να επιδιώκεις την εκ νέου στόχευση διαφημίσεων, ανεξάρτητα από τη φύση της επιχείρησής σου.
Διαφημίσεις για προσαρμοσμένα κοινά
Ένα από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η πλατφόρμα για το Facebook Remarketing, είναι ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα προσαρμοσμένα κοινά του ιστότοπου σου για να εφαρμόσεις ενέργειες remarketing στοχεύοντας τα άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου.
Τα προσαρμοσμένα κοινά από την ιστοσελίδα σου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσεγγίζεις άτομα στο Facebook, τα οποία έχουν πρώτα επισκεφτεί τον ιστότοπό σου. Έτσι, η διαφήμισή σου μπορεί να φτάσει σε πελάτες που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σου και να αλληλοεπιδράσεις ξανά μαζί τους, ώστε οι διαφημίσεις σου να γίνουν ακόμα πιο αποτελεσματικές.
Αφού δημιουργήσεις το προσαρμοσμένο κοινό με βάση την ιστοσελίδα σου, θα μπορείς να προσεγγίσεις με ευκολία τους πελάτες σου μέσω μιας διαφήμισης στο Facebook. Για να διευρύνεις την απήχηση της διαφήμισης σου μπορείς να προσθέσεις εξτρά χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, με τα παρόμοια κοινά μπορείς να δημιουργήσεις και ένα νέο κοινό, το οποίο θα έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με εκείνα που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου. Έτσι, σου δίνεται η δυνατότητα να προσεγγίσεις ευκολότερα πιθανούς πελάτες που να παρουσιάζουν παρόμοια χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σου.
Τα βασικά οφέλη του Facebook Remarketing για την επιχείρηση σου
Σε σύγκριση με τη μέθοδο Remarketing στις μηχανές αναζήτησης, το Facebook Remarketing έχει συνήθως χαμηλότερο κόστος ανά κλικ (PPC). Αυτό μπορεί να δικαιολογηθεί από το γεγονός ότι η κίνηση στο Facebook (Facebook Traffic) είναι λιγότερο στοχευμένη.
Όταν ένας χρήστης ψάχνει ένα προϊόν ή υπηρεσία, αφοσιώνεται στη διαδικασία της αναζήτησης. Αντιθέτως, όταν προηγείται και σερφάρει στα social media, δεν ενδιαφέρεται άμεσα για μια διαφήμιση που θα εμφανιστεί. Για αυτό, τεχνικά, οι διαφημίσεις στο Facebook έχουν χαμηλότερο PPC από τις διαφημίσεις μηχανών αναζήτησης, αφού οι χρήστες του Facebook δεν αναζητούν το προϊόν ή την υπηρεσία που τους εμφανίζεται τη δεδομένη στιγμή.
Για κάποιον όμως που ακολουθεί ένα συνεπές και ποιοτικό Facebook Remarketing, με προσαρμοσμένα μηνύματα και σχετικές, πρόσθετες πληροφορίες προς πελάτες που γνωρίζουν το προϊόν από την επίσκεψή τους, οι πιθανότητες μετατροπής (conversion) είναι αρκετά περισσότερες.
Ωστόσο, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Facebook Remarketing είναι ότι προβάλλει τη διαφήμισή σου μόνο σε άτομα που ενδιαφέρονται πραγματικά για το προϊόν σου.
Μπορείς να εφαρμόσεις Facebook Remarketing σε άτομα που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σου, αλλά δεν έχουν αγοράσει ακόμη, πελάτες που έχουν ολοκληρώσει μια πώληση, καθώς και άτομα που μπορεί να μη γνωρίζουν για το προϊόν σου, αλλά είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για αυτό.
Όπως όλες οι διαφημιστικές ενέργειες, έτσι και το Facebook Remarketing θέτει ως βασικό στόχο την προώθηση της παρουσίας της επιχείρησης σου στο διαδίκτυο. Μπορεί να σε βοηθήσει τόσο να διατηρήσεις την επικοινωνία με το ήδη υπάρχον κοινό και τους πελάτες σου, αλλά και να σε βοηθήσει να αναπτύξεις σημαντικά το πελατολόγιο σου.