Πόσο σημαντικά είναι τα Google Analytics;

Σε μια εποχή που η τεχνολογική ανάπτυξη έχει φτάσει στο ζενίθ της, κάθε εταιρεία έχει ανάγκη από μια επιτυχημένη online παρουσία για να αναπτυχθεί περαιτέρω. Άλλωστε, το μεγαλύτερο μέρος της φυσικής δραστηριότητας έχει μεταφερθεί πλέον στον ψηφιακό κόσμο, εκεί όπου πραγματοποιούνται οι περισσότερες συναλλαγές και δράσεις.
Για κάθε επιχείρηση το website ή το eshop της αποτελεί τον βασικό «χώρο υποδοχής» των πελατών της, της παρουσίασης των προϊόντων ή των υπηρεσιών της και φυσικά είναι το κεντρικό «εργαλείο» μέσω του οποίου στοχεύει στην αύξηση του πελατολογίου, των πωλήσεων και των συνδρομητών του.
Σήμερα, υπάρχουν αμέτρητες ιδέες για δημιουργία web site και eshop
που μπορούν να βελτιώσουν σε τεράστιο βαθμό τη παρουσία της επιχείρησης σου.
Δείτε εδώ κάποιες από τις δουλειές μας
Έτσι, θα μπορείτε να γνωρίζετε κάθε στιγμή τον αριθμό των επισκεπτών σας, τον χρόνο παραμονής των επισκεπτών στη σελίδα σας, τη διάδραση που είχαν με τις υπηρεσίες σας, και άλλα.
Όμως, η δημιουργία μιας λειτουργικά σωστής ιστοσελίδας, δεν αρκεί μόνο για να γίνει γνωστό το brand σου στο διαδίκτυο. Μπορεί να έχεις μια σελίδα πλήρως ενημερωμένη, να έχεις πληρώσει ένα σεβαστό ποσό για ένα καλαίσθητο design, αλλά στο τέλος της ημέρας η επισκεψιμότητα σου να είναι πολύ μικρή. Τι μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις την κατάσταση;
Τη λύση στο πρόβλημά μπορεί να στη δώσει μια εντελώς δωρεάν υπηρεσία που καταγράφει αναλυτικά στοιχεία σχετικά με την κίνηση της ιστοσελίδας σου.
Ας μιλήσουμε λοιπόν για τα Google Analytics.
Τι είναι τα Google Analytics;
Τα Google Analytics αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά και χρήσιμα εργαλεία παρακολούθησης και ανάλυσης της επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας. Όπως μαρτυρεί και η επωνυμία του, παρέχεται από τη Google εντελώς δωρεάν και προσφέρει αρκετά δεδομένα σχετικά με την απόδοση του εκάστοτε website σε όλα τα κανάλια, paid, social, direct, email, referral και organic.
Οι πληροφορίες που προσφέρονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη διαμόρφωση και τον αποτελεσματικό σχεδιασμό μιας καλύτερης στρατηγικής προώθησης και λειτουργίας του website. Έτσι, μπορείς να γνωρίζεις κάθε στιγμή τον αριθμό των επισκεπτών σου, τον χρόνο παραμονής των χρηστών στη σελίδα σου, τη διάδραση που είχαν με τις υπηρεσίες σου, δημογραφικά και γεψγραφικά στοιχεία και άλλα.
Τι πληροφορίες μας δίνει το Google Analytics;
Το βασικό προτέρημα των Google Analytics για κάθε χρήστη, είτε απλό είτε επαγγελματία digital marketer, είναι ότι μπορεί να προσφέρει λεπτομερή insights για κάθε πτυχή και δραστηριότητα της ιστοσελίδας σου. Αρκεί μόνο να γνωρίζεις που θα πρέπει να κοιτάς και πως να αξιοποιήσεις σωστά αυτές τις πληροφορίες.
Για να μιλήσουμε λίγο πιο συγκεκριμένα, ειδικοί συνεργάτες, μέσω Real-Time αναφορών, μπορούν να σου δώσουν πληροφορίες για τον αριθμό των επισκεπτών που βρίσκονται συνδεδεμένοι στο website σου μια δεδομένη χρονική στιγμή, τον γεωγραφικό τόπο της σύνδεσής τους, καθώς και να σου αναλύσουν την δραστηριότητα και τις ενέργειες που πραγματοποιούν.
Αναφορικά με το σύνολο της επισκεψιμότητας σε βάθος χρόνου, μπορείς να βλέπεις τα δημογραφικά στοιχεία των επισκεπτών, αν προέρχονται από desktop ή mobile συσκευή, πόση κίνηση είναι αποτέλεσμα referrals αντί οργανικής αναζήτησης ή πόση κίνηση προέρχεται από τα κοινωνικά δίκτυα.
Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα για πρόσβαση στα στατιστικά στοιχεία και το ποσοστό επιστροφής στη σελίδα σου αλλά και τη διάρκεια του χρόνου πλοήγησης σε αυτήν. Εκεί θα δεις ποιες σελίδες του website βγαίνουν πρώτες σε επισκεψιμότητα, καθώς επίσης και τις πιο δημοφιλείς σελίδες μέσω των οποίων ο χρήστης εισέρχεται και εξέρχεται στη σελίδα.
Μια σημαντική παράμετρος που μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο στη σωστή απόδοση της επιχειρηματικής σου δράσης μέσω internet, είναι η ταχύτητα της ιστοσελίδας σου. Σκέψου μόνο πως η Google μετράει την ταχύτητα της ιστοσελίδας σου στη βαθμολογία της σελίδας σου! Και όπως είναι λογικό, η ταχύτητα είναι σημαντική για τον ίδιο τον επισκέπτη του website σου μιας και αν είναι αργό, μπορεί να τον κουράσει εύκολα και άρα να βγει πολύ πιο γρήγορα. Με το συγκεκριμένο metric, μπορείς να έχεις μια πιο ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το πόσο γρήγορα φορτώνει η ιστοσελίδα και αν υπάρχουν σελίδες στις οποίες θα πρέπει να επέμβεις για να βελτιώσεις της επίδοσή τους.
Επιπλέον, μέσω των Google Analytics μπορείς να παρακολουθήσεις τις διαφημιστικές καμπάνιες, να προσθέσεις στόχους και ειδοποιήσεις για κάθε καμπάνια, ώστε να αξιοποιήσεις στο μέγιστο την απόδοση του budget που δίνεις για κάθε διαφήμιση.
Με τη βοήθεια της 3ds στα Google Analytics μπορείς να ακολουθήσεις την κατάλληλη στρατηγική, αναλύοντας σωστά τα δεδομένα που προκύπτουν και βγάζοντας συμπεράσματα που μπορούν να σε βοηθήσουν να εκτοξεύσεις το website σου.