Apostolidis Foods
Αποθήκευση και Διανομή Τροφίμων
Υπηρεσίες
- UI / UX Design
- Custom Development
- SEO
- Copywriting
Έτος Υλοποίησης
Δες το έργο
https://www.apostolidisfoods.gr/H Apostolidis Foods δραστηριοποιείται στην αντιπροσωπεία, αποθήκευση και διανομή τροφίμων με κύριο αντικείμενο την τροφοδοσία επαγγελματικών χώρων μαζικής εστίασης, καθώς και μεγάλων αλυσίδων super market. Μετά την επιτυχημένη πορεία που κατέγραψε από την πρώτη εμφάνισή της το 1981, ως αντιπρόσωπος και διανομέας τυποποιημένων προϊόντων, μετεξελίχθηκε στη σημερινή της μορφή.
Στα πλαίσια της δημιουργίας μιας ανανεωμένης ψηφιακής παρουσίας, η ομάδα της 3ds ανέλαβε τον σχεδιασμό ενός business website που θα ξεχωρίζει. Έχοντας ως στόχο την παρουσίαση των προϊόντων της επιχείρησης και την ευκολία περιήγησης του χρήστη, κατασκευάστηκε μια ιστοσελίδα υψηλής αισθητικής και απόδοσης. Το προηγούμενο λογότυπο της επιχείρησης υπέστη αναδιαμόρφωση, διατηρώντας το προϋπάρχον πορτοκαλί και ενισχύοντας την εμπορική ταυτότητα της Apostolidis, ξεχωρίζοντας ως ένα καλαίσθητο, μοντέρνο και επαγγελματικό σήμα.
Ο βασικός στόχος της νέας ψηφιακής παρουσίας της Apostolidis Foods ήταν η παρουσίαση προϊόντων και προσωποποιημένων προσφορών ανά κλάδο και η παρακίνηση υπαρχόντων αλλά και καινούριων συνεργατών να εκτελούν τις παραγγελίες τους online. Σε σύγκριση με τα websites αντίστοιχων εταιρειών στον τομέα της αντιπροσωπείας, αποθήκευσης και διανομής τροφίμων, σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε μια ανάλαφρη και επαγγελματική ιστοσελίδα που κάνει τη διαφορά. Για να διευκολυνθεί η αναζήτηση προϊόντων αλλά και η εύρεση πληροφοριών ανάλογα με τον κλάδο δημιουργήθηκαν ξεχωριστές ενότητες για κάθε vertical. Παράλληλα, προστέθηκαν ξεχωριστά icons στα προϊόντα για κάθε κλάδο, βελτιστοποιώντας την ταχύτητα αναζήτησης και επιλογής προϊόντων από τους χρήστες.
Παράλληλα, εφαρμόστηκαν ενέργειες βελτιστοποίησης SEO, σε επίπεδο δομής, περιεχομένου και τεχνικής υλοποίησης με στόχο την ομαλότερη μετάβαση στο καινούριο domain και την επίτευξη των καλύτερων δυνατών οργανικών κατατάξεων. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε έρευνα ανταγωνισμού, keywords και θεματικών ενοτήτων για παράδειγμα κλάδοι, προϊοντικές κατηγορίες, επιμέρους προϊόντα με εμπορική σημαντικότητα.
Σε τεχνικό επίπεδο πραγματοποιήθηκε αναλυτικό URL mapping με στόχο την ανακατεύθυνση των παλιών URL στα καινούρια (301 Redirects), δημιουργήθηκαν στοχευμένα metadata tags και SEO-friendly URLs, καθορίστηκαν header tags ενώ δόθηκε μεγάλη έμφαση και στη βελτιστοποίηση εικόνων. Σε επίπεδο αρχιτεκτονικής και δομής ιστοσελίδας, τα τμήματα SEO και Design συνεργάστηκαν με στόχο την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη (UX). Τέλος, πραγματοποιήθηκε συγγραφή κειμένων (SEO Copywriting) στις περιγραφές κατηγοριών, about και τον industry verticals θεματικών κτλ. με σκοπό την ενίσχυση του γενικού ranking της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.