
Ifos Fashion
Fashon Eshop
Στόχος του Ifos Fashion είναι να εξυπηρετήσει τις ανάγκες κάθε γυναίκας με ρούχα τα οποία είναι προσαρμοσμένα σε όλους τους σωματότυπους από Small έως και 5XL.
Υπηρεσίες
Έτος Υλοποίησης

Η πρόκληση
Η πρόκληση του συγκεκριμένου project ήταν να αναπτύξουμε ένα νέο eshop και να το μεταμορφώσουμε σε ένα μοντέρνο και ταυτόχρονα εύχρηστο ηλεκτρονικό κατάστημα σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις που επιβάλει το UI & UX. Στόχος του νέου eshop ήταν να να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες κάθε γυναίκας πάνω στην ένδυση, με μεγέθη από Small έως και 5XL. Πάνω σε αυτό τον στόχο χαράξαμε την στρατηγική επικοινωνίας του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος.
Μεθοδολογία
Πριν την υλοποίηση του νέου έργου, δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στην έρευνα και ανάλυση των βέλτιστων αλλά και πιο σύγχρονων τάσεων και πρακτικών που θα οδηγήσουν στην επιτυχία του. Στόχος ήταν ο σαφής διαχωρισμός των regular και plus size προϊόντων, η εύκολη πλοήγηση των χρηστών και ο καθορισμός του κοινού και του τρόπου προσέγγισής του μέσα από ένα ολοκληρωμένο Digital Marketing Plan στο οποίο και ορίστηκαν τα KPI’s που τέθηκαν ως στόχοι. Παράλληλα ανασχεδιάσαμε το λογότυπο ώστε να γίνει πιο σύγχρονο και φρέσκο. Δόθηκε μεγάλη έμφαση στο τεχνικό μέρος του SEO ώστε το website να είναι βέλτιστο στις μηχανές αναζήτησης καθώς επίσης και να μην χαθεί η θέση των οργανικών του αποτελεσμάτων από τη μετάβαση του παλιού στο νέο website. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός υπερσύγχρονου eshop, τόσο σε επίπεδο design όσο και μηχανισμών, φιλικό προς το χρήστη.
Αποτέλεσμα
Η δημιουργία ενός φρέσκου ηλεκτρονικού καταστήματος, με βέλτιστο σχεδιασμό και σωστούς μηχανισμούς, ώστε ο κάθε χρήστης να μπορεί να ολοκληρώνει γρήγορα και άμεσα την αγορά του. Η πλήρης βελτιστοποίηση του για mobile συσκευές, η γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης, η εύκολη και σωστή κατηγοριοποίηση προϊόντων ανάμεσα στα regular sizes και plus sizes, το one page checkout και η εγκατάσταση των σωστών μηχανισμών και scripts σε συνδυασμό βοήθησε στην επίτευξη των στόχων. Σε συνδυασμό με την ολοκληρωμένη στρατηγική που χάραξε το τμήμα του Digital Marketing οδήγησε στην αύξηση του traffic του website, στην επαναληψιμότητα των αγορών από τους χρήστες και σταδιακά στην αύξηση των πωλήσεων. Αποτέλεσμα των συλλογικών ενεργειών του τμήματος Design, Development, Digital Marketing αλλά και του Consulting καθ΄όλη τη διάρκεια της υλοποίησης του έργου, ήταν η επίτευξη των KPI’s που ορίστηκαν στην ολοκληρωμένη στρατηγική που χαράχθηκε.


Search Engine Optimization
Οι ενέργειες βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας πραγματοποιήθηκαν σε επίπεδο περιεχομένου, δομής και τεχνικής υλοποίησης, με στόχο την ομαλότερη δυνατή μετάβαση από το παλιό στο καινούριο website και την επίτευξη των καλύτερων δυνατών οργανικών κατατάξεων. Ιδιαίτερα έμφαση δόθηκε στην ταχύτητα της ιστοσελίδας σε mobile περιβάλλοντα και η όσο το δυνατόν ευκολότερη πλοήγηση του επισκέπτη στην ιστοσελίδα. Αποτέλεσμα των ενεργειών, σε βάθος λίγων μηνών, ήταν η βελτίωση της ποιότητας του οργανικού traffic (conversion rate, session duration, pages/session, bounce rate) και η αύξηση των online συναλλαγών.
Design
Ο σχεδιασμός ξεκίνησε με το redesign του αρχικού λογοτύπου. Έπειτα από έρευνα και ανάλυση που πραγματοποιήθηκε σε παρόμοιες εταιρείες του κλάδου, το λογότυπο ανασχεδιάστηκε έτσι ώστε να ενισχύσει το brand και να ξεχωρίζει οπτικά από τον ανταγωνισμό. Ο σχεδιασμός που υλοποιήθηκε δεν είχε μόνο ως στόχο ένα καλαίσθητο λογότυπο αλλά ένα εμπορικό λειτουργικό σήμα που θα μπορέσει να καθιερωθεί στο χρόνο. Έπειτα του επανασχεδιασμού του λογοτύπου, το δημιουργικό τμήμα της εταιρείας μας, επιλέγοντας την σωστή χρωματική παλέτα και γραμματοσειρά, σχεδίασε ένα custom made website με γνώμονα το νέο ύφος της εταιρείας. Στόχος μας, η αρχιτεκτονική του ηλεκτρονικού καταστήματος να βασιστεί πάνω στις τελευταίες τάσεις του UX (User Experience) και UI (User Interface) ώστε ο χρήστης να μπορεί να έχει τη καλύτερη δυνατή εμπειρία. Ο σχεδιασμός που εφαρμόστηκε στο ηλεκτρονικό κατάστημα ικανοποιούσε πλήρως όλες τις προϋποθέσεις που τέθηκαν από το τμήμα του Digital Marketing, ο οποίος ακολούθησε και στις marketing ενέργειες που υλοποιήθηκαν.

Το πρώτο στάδιο στην κατασκευή του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος ήταν να αναλυθούν σε βάθος οι ανάγκες του. Στόχος ήταν να μπορέσουν να συνδυαστούν σε ένα άψογα λειτουργικά περιβάλλον τόσο τα regular μεγέθη όσο και τα plus size. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στην απόδοση του eshop στο mobile περιβάλλον καθώς το 80% της επισκεψιμότητας των χρηστών περιηγείται από κινητές συσκευές. Παράλληλα η κατασκευή του eshop έγινε έτσι ώστε να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις των μηχανών αναζήτησης.