
Μαύρη Θάλασσα
Εστιατόριο
Υπηρεσίες
- Consulting
- UI / UX Design
- Custom Development
- SEO
Έτος Υλοποίησης
Δες το έργο
https://mavri-thalassa.gr/
Από το Ζονγκουλντάκ της Μικράς Ασίας μέχρι τη Θεσσαλονίκη, κι από την Τούμπα μέχρι την Καλαμαριά, η Μαύρη Θάλασσα γράφει γαστρονομική ιστορία.
Οι σεφ Σόνια Μαργαρίτου και Αλέξανδρος Τοκίδης, ζευγάρι στην κουζίνα αλλά και στη ζωή, θέτουν ψηλά τον πήχη.
Πώς, λοιπόν, αποτυπώνεις σχεδόν 100 χρόνια παρουσίας… ψηφιακά;
Η Μαύρη Θάλασσα επανασυστήνεται στο κοινό της Θεσσαλονίκης μέσα από τη νέα της ιστοσελίδα: ανανεωμένο, σύγχρονο και διαχρονικό ταυτόχρονα, εμβληματικό όσο και η ίδια – το νέο websiteτης Μαύρης Θάλασσας είναι εδώ και είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα!

Η πρόκληση: Σταυροδρόμι παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος
Το να παντρέψεις την πλούσια ιστορία ενός εστιατορίου με μια εξαιρετικά φρέσκια παρουσία στα social media και να αποδόσεις το αποτέλεσμα σε ένα μοντέρνο, λειτουργικό website είναι μια αδιαμφησβήτητη πρόκληση.
Τα ζητήματα που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε δεν ήταν λίγα:
- Περιεχόμενο: Πώς αφηγείσαι έναν ολόκληρο αιώνα ιστορίας χωρίς να κουράσεις το κοινό σου; Πώς δημιουργείς συναρπαστικό περιεχόμενο που να επικοινωνεί αποτελεσματικά την κληρονομιά, τις αξίες και τη μοναδικότητα του εστιατορίου;
- Διαφορετικά είδη κοινού: Αγαπημένοι θαμώνες, νέοι επισκέπτες, λάτρεις του ψαριού και του καλού κρασιού, επαγγελματίες, ζευγάρια, events και εκδηλώσεις – πώς προσφέρεις μια εμπειρία χρήστη που καλύπτει τις απαιτήσεις ενός τόσο πολυποίκιλου κοινού;
- Αυτοματοποιήσεις: Σύγχρονες τεχνολογίες, online κρατήσεις, giftcards, άμεση ανανέωση του menu και της wine list, εκδήλωση ενδιαφέροντος για private events… πώς γίνονται όλα αυτά χωρίς να διακυβεύεται η αυθεντικότητα του εστιατορίου;
Σεβασμός στην κληρονομιά και μια ιστοσελίδα σύγχρονη μπορούν να συνυπάρξουν. Δες πώς τα καταφέραμε.
Μεθοδολογία – Το εικαστικό κομμάτι ως βασικός άξονας
Εστιατόριο χωρίς γευστικές φλυαρίες και η ίδια, δεν θα μπορούσαμε παρά να ακολουθήσουμε την ίδια εικαστική προσέγγιση: Λιτές γραμμές, ιδιαίτερες γραμματοσειρές και εντυπωσιακές εικόνες αποτέλεσαν πυρήνα του project, ενώ SEO και custom development ήρθαν να ολοκληρώσουν το αποτέλεσμα.
- Ολοκληρωμένη έρευνα: Βήμα πρώτο και κυριότερο, η πλήρης κατανόηση των αξιών και των μοναδικών χαρακτηριστικών που κάνουν τη Μαύρη Θάλασσα… Μαύρη Θάλασσα! Έρευνα αγοράς, συνεντεύξεις με τους σεφ και ιδιοκτήτες του πολυσύχναστου εστιατορίου, βουτιά στην ιστορία του, πλεονεκτήματα που το έχουν φέρει στην κορυφή των προτιμήσεων.
- Storytelling μέσω του σχεδιασμού: Λεκτικά και εικόνες που λένε μια ιστορία, που ενώνουν το χθες με το σήμερα και δημιουργούν μια καθηλωτική εμπειρία μέσω του UX/UI design. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το branding είναι το Α και το Ω.
- Custom development: Ποτέ ένα έτοιμο WordPress Theme δεν θα μπορούσε να αποδώσει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Custom σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδας που βασίζεται στα διεθνή best practices του κλάδου τέθηκαν άμεσα σε ισχύ, διασφαλίζοντας πως οι χρήστες θα απολαμβάνουν μια κλασική προσέγγιση με άκρως σύγχρονο τρόπο.
Αποτέλεσμα – Νέα σελίδα, κυριολεκτικά και μεταφορικά
- Ενισχυμένο brand image: Από την ανανέωση του λογοτύπου και τον καθορισμό της βασικής χρωματικής παλέτας που θα ακολουθεί η Μαύρη Θάλασσα από ‘δω και στο εξής, μέχρι τις φωτογραφίες του εστιατορίου και το ύφος που θα διατηρεί, το ενιαίο branding θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη διαχρονικότητα του εμβληματικού fish restaurant.
- Εκσυγχρονισμένες λειτουργίες: Η ενσωμάτωση σύγχρονων χαρακτηριστικών, όπως οι online κρατήσεις και τα virtual μενού, τοποθετεί τη Μαύρη Θάλασσα στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή χωρίς να ξεχνά το παρελθόν της, ενώ ταυτόχρονα διευκολύνει τόσο τους πελάτες όσο και το προσωπικό.
- Εντυπωσιακή διαδικτυακή παρουσία: Μια αποτελεσματική στρατηγική SEO και ένα οπτικά ελκυστικό website ενισχύουν την online προβολή του εστιατορίου, προσελκύοντας ένα ευρύτερο κοινό, αυξάνοντας το πελατολόγιο και ενισχύοντας περαιτέρω τη φήμη του.

Design, το αλάτι
Όπως το αλάτι, το λάδι και το λεμόνι απογειώνουν τη νοστιμιά ενός πιάτου, έτσι και η επιτυχία μιας ιστοσελίδας βασίζεται σε «απλά» συστατικά: το SEO, το design, το development.
Παρουσία νοσταλγική και ταυτόχρονα οπτικά εντυπωσιακή, καταφέραμε να πετύχουμε την απόλυτη ισορροπία, αντλώντας έμπνευση από την ιστορία του εστιατορίου και μεταφράζοντάς την στο σήμερα, μέσω μιας ολοκληρωμένης responsive εμπειρίας, τόσο σε desktop όσο και σε mobile συσκευές.
Οι χρήστες μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα μέσω ενός ξεκάθαρου μενού, να κάνουν κράτηση, να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για ένα event, να διαβάσουν ενδιαφέροντα άρθρα και νέα του εστιατορίου, να δουν το μενού και την κάβα, να γνωρίσουν τους σεφ της Μαύρης Θάλασσας κ.α.
Το σωστό UX/UI Design είναι απαραίτητα για την επιτυχία μιας ιστοσελίδας σήμερα και στη 3ds το γνωρίζουμε καλά!
SEO, το λάδι
Το τμήμα του SEO προχώρησε σε ενέργειες βελτιστοποίησης, τόσο σε επίπεδο αρχιτεκτονικής όσο και περιεχομένου. Πραγματοποιήθηκε επίσης και μία σειρά από 301 redirects για να γίνει σωστό migration και να μη χαθεί καθόλου αξία από το παλαιότερο site της Μαύρης Θάλασσας.
Αν και το δημοφιλές εστιατόριο διαθέτει ισχυρή παρουσία στα social media μέσω πρωτότυπου περιεχομένου, το SEO ανακάλυψε νέες ευκαιρίες, ειδικά σε τοπικό επίπεδο, μέσα από ενδελεχές keyword research και εφαρμόζοντας τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.
Παράλληλα με τη δημιουργία περιεχομένου μέσω blogging και τη συγγραφή SEO-optimized περιεχομένου για τις σελίδες του νέου site, το local SEO έφερε σημαντική αύξηση στα τοπικά αποτελέσματα, ενισχύοντας την κατάταξη της ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Development, το λεμόνι
Προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες μας στις μοναδικές ανάγκες του ιστορικού εστιατορίου, το τμήμα development της 3ds ήρθε να επισφραγίσει την επιτυχία του και να «φέρει στη ζωή» όσα σχεδίασε το design.
Διασφαλίσαμε ότι η ιστοσελίδα όχι μόνο αντικατοπτρίζει την κληρονομιά της Μαύρης Θάλασσας, αλλά παρέχει και σύγχρονες λειτουργίες, όπως εύκολη πλοήγηση, mobile responsiveness, ελκυστικό interface, γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης και μια απρόσκοπτη στο σύνολό της εμπειρία χρήστη που μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Στην ψηφιακή κουζίνα της 3ds, τα τμήματα marketing, design και development μπορούν να γίνουν οι chef και της δικής σου επιτυχίας.
Μήπως θέλεις να απολαύσεις κι εσύ ένα γευστικό διαδικτυακό ταξίδι;
Ελάτε να σχεδιάσουμε το δικό σας project


