Πώς να προωθήσω τη σελίδα μου στο Instagram;

Με περισσότερους από 2 δις χρήστες, είναι κάτι παραπάνω από τάση.
Με το 50% των χρηστών να βλέπει Instagram stories καθημερινά, προσφέρει κάτι παραπάνω από ευκαιρία για brand awareness.
Με το 81% των Instagrammers να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να ψάξουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, διαθέτει κοινό που είναι κάτι παραπάνω από έτοιμο να αγοράσει.
Τα νούμερα δεν λένε ψέματα: η διαφήμιση στο Instagram έχει χαρακτηριστικά που… δεν σε παίρνει να αφήσεις εκτός στρατηγικής.
Αν η ερώτηση «Πώς να προωθήσω τη σελίδα μου στο Instagram» σε ταλαιπωρεί ακόμα, τότε πρέπει να διαβάσεις αυτό το άρθρο.
Συγκεντρώσαμε 4 λόγους που κάνουν την πλατφόρμα απαραίτητο κομμάτι της digital marketing στρατηγικής σου καθώς και τα κορυφαία μυστικά που θα αυξήσουν όχι μόνο το reach και το engagement των posts σου, αλλά και τα conversions.
Έχεις άγνωστες λέξεις; Συνέχισε να διαβάζεις.
Αυτά είναι τα μυστικά μιας επιτυχημένης Instagram καμπάνιας!
Μυστικό #1: Μια πετυχημένη διαφήμιση στο Instagram χρειάζεται καλή στόχευση
Η διαφήμιση στα social media και το Google έχει ένα κοινό χαρακτηριστικό: πρώτο βήμα κάθε καμπάνιας είναι να ορίσουμε τον στόχο μας.
Οι αλγόριθμοι κάθε πλατφόρμας θα επιλέξουν το κοινό στο οποίο θα «σερβίρουν» τις διαφημίσεις βάσει αυτού ακριβώς του στόχου, αφού αντιλαμβάνονται ότι άλλο κοινό είναι αυτό που θέλει να ενημερωθεί και άλλο αυτό που θέλει να αγοράσει.
Αντίστοιχα, τα διαφορετικά κοινά «καταναλώνουν» και διαφορετικές μορφές διαφήμισης, οπότε όλα παίζουν ρόλο στη στρατηγική που θα ακολουθήσουμε.
Τι θα κερδίσεις με αυτό: Ορίζοντας τον ιδανικό στόχο ανάλογα με τις ανάγκες σου (awareness, engagement, traffic, reach, conversions) θα είσαι σε θέση πετύχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με την καμπάνια σου, είτε μιλάμε για Instagram και Facebook, είτε για Google Ads.
Μπορεί να σε ενδιαφέρει: Google Ads: Τι είναι & πώς λειτουργούν; [2022]
Μυστικό #2: Επίλεξε το σωστό format
Το Instagram διαθέτει διαφορετικές μορφές διαφήμισης, οι οποίες προσφέρουν και διαφορετικά αποτελέσματα.
- Φωτογραφίες: Εξαιρετική μορφή για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σου, την προβολή των προϊόντων σου και την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών σου.
- Καρουζέλ: Μέσα από μία σειρά εικόνων και βίντεο, οι χρήστες μπορούν να μετακινηθούν μπρος και πίσω, προκαλώντας αύξηση των αλληλεπιδράσεων και των μετατροπών (αγορών). Πολύ καλό format για να προσθέσεις ακόμα μεγαλύτερη αξία στα posts σου.
- Ιστορίες και reels: Τα stories και τα reels είναι ίσως οι πιο δημοφιλείς μορφές διαφήμισης στην πλατφόρμα σήμερα. Ιδανικός τρόπος για να προσεγγίσεις μεγαλύτερο κοινό, είναι μια μορφή διαφήμισης στο Instagram που προωθεί και η ίδια η πλατφόρμα.
Τι θα κερδίσεις με αυτό: Δοκιμάζοντας διαφορετικούς τύπους διαφήμισης θα καταλάβεις τι λειτουργεί και τι όχι στην περίπτωσή σου και τι πραγματικά αρέσει στο κοινό σου.
Διάβασε κι αυτό: Διαφήμιση στο Facebook: Συνεχίζει να είναι αποτελεσματική σήμερα;
Μυστικό #3: Δώσε βάση στα λεκτικά και την αναλογία τους προς τις εικόνες
Το Instagram είναι εξ ορισμού ένα μέσο που έχει να κάνει με την εικόνα, σε όποια μορφή κι αν είναι αυτή (στατική, βίντεο, boomerang κοκ).
Όσο κι αν πιστεύουμε στη δύναμη των λέξεων, το να δώσεις μεγαλύτερη βάση σε αυτές παρά στο οπτικό κομμάτι, σίγουρα θα επηρεάσει αρνητικά την καμπάνια σου.
Πρόσεξε! Δεν εννοούμε να μη χρησιμοποιήσεις καθόλου λεκτικά! Απλά έχε υπόψη σου ότι η αναλογία θα πρέπει πάντα να ευνοεί τη φωτογραφία – κάτι μάλιστα που αποτελεί «άγραφο κανόνα» της πλατφόρμας, αφού φαίνεται πως τα post που περιέχουν λόγια/λογότυπο ως μέρος της εικόνας ή μεγάλο caption, δεν έχουν υψηλά ποσοστά επιτυχίας.
Αν μη τι άλλο, το Instagram είναι ένα μέρος περισσότερο για διασκέδαση και λιγότερο για ενημέρωση, οπότε ανάλογο πρέπει να είναι και το περιεχόμενο που αναρτούμε σε αυτό!
Τι θα κερδίσεις με αυτό: Το Instagram μετρά την επιτυχία με βάση το awareness και όχι τα likes ή τα σχόλια, κάτι που δίνει στις μικρότερες επιχειρήσεις περισσότερες ευκαιρίες να βγουν κερδισμένες αν ακολουθήσουν τα σωστά βήματα.
Μυστικό #4: Πρόσεξε τις landing pages στις οποίες καταλήγουν οι διαφημίσεις
Δεν υπάρχει τίποτα που να μειώνει το ποσοστό μετατροπών μιας διαφήμισης (conversion rate) περισσότερο από μια κακή landing page.
Η σελίδα προορισμού, δηλαδή το πού θα καταλήξει ένας χρήστης αφού κάνει κλικ στη διαφήμισή σου, είναι βασικό συστατικό της επιτυχίας σου.
Φαντάσου να έχεις δημιουργήσει την τέλεια διαφήμιση στο Instagram, να κάνουν κλικ οι χρήστες για να αγοράσουν και να καταλήγουν σε εξαντλημένο προϊόν ή σε μια σελίδα που δεν είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές!
Τι θα πετύχεις με αυτό: Το Instagram είναι μια πλατφόρμα για κινητά. Όλοι όσοι κάνουν κλικ στη διαφήμιση περιμένουν να φτάσουν σε μια mobile-friendly σελίδα. Μην τους απογοητεύσεις!
Πόσο κοστίζει η διαφήμιση στο Instagram;
Κάθε επιχείρηση που αποφασίζει να κάνει διαφήμιση στο Instagram μπορεί να ορίσει το διαθέσιμο budget της.
Το κατά πόσο θα είναι επιτυχημένη μία καμπάνια εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και σε καμία περίπτωση δεν γίνεται να περιμένουμε θαύματα απλά πατώντας “Boost post”!
Για να δούμε τα επιθυμητά αποτελέσματα, η διαφήμιση στο Instagram απαιτεί:
- εξαιρετική στόχευση
- εντυπωσιακά εικαστικά
- συνεχή πειραματισμό
- ικανοποιητικό budget
Ανάλογα και με τον ανταγωνισμό στον κλάδο σου, τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά, οπότε πρέπει να έχουμε όλα τα δεδομένα στη διάθεσή μας για να ξέρουμε πόσο κοστίζει η διαφήμιση στο Instagram και κατά πόσο θα έχουμε τα αποτελέσματα που περιμένουμε.
Ο πιο εύκολος, σύντομος και αποδοτικός τρόπος να το πετύχεις είναι μέσα από τη συνεργασία σου με Social Media experts.
Στη 3ds έχουμε performance team που διαχειρίζεται με επιτυχία δεκάδες λογαριασμούς τη μέρα και εξειδικεύεται στο Social Media Advertising. Είσαι έτοιμος να την εμπιστευθείς;