Διαφήμιση στο Facebook: Συνεχίζει να είναι αποτελεσματική σήμερα;
Πολλά ακούγονται για τη διαφήμιση στο Facebook τα τελευταία χρόνια, αλλά πόσα ισχύουν τελικά;
Πόσα και ποια πλεονεκτήματα έχει μια στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook και πόσο αποτελεσματική είναι μια τέτοια καμπάνια σήμερα;
Και, για να είμαστε ειλικρινείς, πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο Facebook τέλος πάντων;
Αυτά και ακόμα περισσότερα θα απαντήσουμε με σαφήνεια σε αυτό το άρθρο.
Στόχος μας, να σε βοηθήσουμε να πάρεις τις καλύτερες αποφάσεις για την επιχείρησή σου, αποφάσεις που έχουν θετικό αντίκτυπο, αυξάνουν τις πωλήσεις σου και σε καθιστούν top-of-mind επιλογή για τους πελάτες σου.
Έλα να μιλήσουμε για αποτελεσματική διαφήμιση στο Facebook!
5 λόγοι που η χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook… ζει και βασιλεύει
Μετά τα πρόσφατα updates του αλγόριθμου και τον πιο εμπορικό τρόπο που η (γνωστή πλέον ως) Meta έχει αποφασίσει να αντιμετωπίζει την πλατφόρμα, οι διαφημίσεις στο Facebook φαίνεται να είναι πολύ πιο σημαντικές από τα οργανικά, μη χορηγούμενα posts.
Συνέχισε να διαβάζεις και δες γιατί η προώθηση μέσω social media και ειδικά στο Facebook είναι σήμερα απαραίτητη!
Τα Facebook Ads έχουν εξαιρετική στόχευση
Ένα από τα κύρια οφέλη της διαφήμισης στο Facebook είναι ότι η πλατφόρμα είναι πολύ πλούσια σε δεδομένα.
Έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν μία εξαιρετικά στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook, όχι μόνο όσον αφορά φύλο, γεωγραφική περιοχή ή ηλικιακή ομάδα, αλλά και επίπεδο εκπαίδευσης, εισόδημα, ενδιαφέροντα, πρόσφατες αγορές και πολλά άλλα.
Κάθε επιχείρηση μπορεί να ορίσει το δικό της κοινό και στη συνέχεια να ρυθμίσει τις καμπάνιες της με τέτοιον τρόπο ώστε να εμφανίζονται μόνο σε συγκεκριμένα άτομα.
Είναι επίσης δυνατόν να τρέξεις καμπάνιες remarketing, στοχεύοντας αποκλειστικά σε κοινό που έχει αλληλοεπιδράσει στο παρελθόν με εσένα, είτε μέσω του Facebook Page είτε μέσω της ίδιας της ιστοσελίδας σου, όπως θα έκανες και μέσω Google Ads.
Εσύ αποφασίζεις το κόστος της χορηγούμενης διαφήμισης στο Facebook
Μία από τις συχνότερες και πιο εύλογες ερωτήσεις που λαμβάνουμε δεν είναι άλλη από το «Πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο Facebook».
Όπως μπορείς να καταλάβεις, όμως, δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη απάντηση σε αυτή την ερώτηση, που είναι και ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα της πλατφόρμας: όλες οι αποφάσεις που αφορούν διαφήμιση στο Facebook και κόστος βασίζονται αποκλειστικά και μόνο στο δικό σου budget.
Ανάλογα με το ποσό που είσαι διατεθειμένος να επενδύσεις, μπορείς να «τρέξεις» διαφημίσεις στοχεύοντας σε περισσότερα άτομα, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ή και σε ευρύτερη περιοχή και έτσι να προωθήσεις το eshop σου καλύτερα.
Μπορεί να σε ενδιαφέρει: Προώθηση eshop: Πώς να διαφημίσω το eshop μου;
Είναι εύκολες στην παρακολούθηση και τη μέτρηση
Αν ασχολείσαι έστω και λίγο με το digital marketing, τότε ήδη θα ξέρεις πως τα data, τα δεδομένα των πελατών σου, είναι το Α και το Ω της ψηφιακής εποχής.
Ευτυχώς για τους επιχειρηματίες και τους digital marketers, η Meta προσπαθεί συνεχώς να κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη ώστε να πετύχουμε την απόλυτα σωστή διαφήμιση στο Facebook.
- Facebook Pixel – τα cookies είναι φίλοι σου: Ένα μικρό κομμάτι κώδικα χρησιμοποιείται για τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών σου καμπανιών, ώστε να δημιουργείς κοινό με βάση τα προφίλ των επισκεπτών του site σου.
- Facebook Conversions API – η επόμενη μέρα: Ένα εργαλείο που επιτρέπει την αποστολή σημαντικών events (πχ μια προσθήκη στο καλάθι, μια συμπλήρωση φόρμας κτλ.) απευθείας από τον server στο Facebook, χωρίς τον browser ως μεσάζοντα.
Διάβασε επίσης: Facebook Conversions API: Τι είναι & γιατί το χρειάζεσαι;
Μια διαφήμιση Facebook απευθύνεται στο μεγαλύτερο ακροατήριο του κόσμου
Με περισσότερους από 2,8 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, η Meta δίνει στις επιχειρήσεις πρόσβαση σε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα διαφημίσεων. Αν στην εξίσωση βάλεις και το, επίσης δικό της, Instagram τότε καταλαβαίνεις ότι τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης είναι πραγματικά πολλά.
Δες μερικά στατιστικά που αποδεικνύουν το μέγεθος των δυνατοτήτων της:
- Το Facebook είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως με 2,85 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως (ακολουθεί το YouTube με 2,3 δισεκατομμύρια)
- 1,9 δισεκατομμύρια χρήστες «μπαίνουν» στην πλατφόρμα κάθε μέρα
- Το 78% των καταναλωτών ισχυρίζεται ότι έχει αγοράσει προϊόντα που ανακάλυψε στο Facebook και το 60% στο Instagram
Σύμφωνα με έρευνα του Statista
Επένδυσε σε Facebook Ads αν θέλεις άμεσα αποτελέσματα
Το αν μία διαφήμιση είναι αποτελεσματική ή όχι, κρίνεται τόσο από τους στόχους που έχουμε θέσει όσο και από τα KPIs που ακολουθούμε.
Αν οι στόχοι σου είναι βραχυπρόθεσμοι και επιθυμείς conversions άμεσα, τότε μια στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος να το πετύχεις.
Με το που εγκριθεί μια διαφήμιση, αρχίζει να «παίζει» άμεσα και η επιχείρηση/τα προϊόντα σου εμφανίζονται απευθείας στο κοινό σου, σε αντίθεση με το SEO που έχει πιο μακροπρόθεσμο ορίζοντα ως επένδυση.
Further reading: Μάθε τα πάντα για το SEO!
Να συμπεριλάβω τις διαφημίσεις Facebook στη στρατηγική μου;
Το να πεις «αντίο» στη διαφήμιση Facebook και να το αποκλείσεις ως κανάλι από την στρατηγική σου ισούται με απώλεια:
- απώλεια της τεράστιας βάσης χρηστών του
- απώλεια του μεριδίου αγοράς
- απώλεια των τεχνολογικών του δυνατοτήτων
Η διαφήμιση στο Facebook θα συνεχίσει να αλλάζει, να προσαρμόζεται και να ακολουθεί τα trends, ειδικά όσο αλλάζουν και οι κανονισμοί απορρήτου.
Οι επιχειρήσεις που «ευδοκιμούν» είναι αυτές που συνεχίζουν να μοιράζονται υψηλής ποιότητας, ελκυστικό περιεχόμενο τόσο οργανικά όσο και μέσω των διαφημίσεών τους. Με τον σωστό συνεργάτη που διαθέτει τεχνογνωσία και στρατηγική, οι καμπάνιες αυτές μπορούν να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και στη δική σου επιχείρηση.
Επικοινώνησε μαζί μας για να μάθεις πώς η 3ds μπορεί να πετύχει και τους δικούς σου στόχους μέσα από τη διαφήμιση στο Facebook!