Scroll to top

BACK TO
TOP

START A PROJECT

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Τετάρτη, 30 Μάρτιος 2022

Προώθηση eshop: Πώς να διαφημίσω το eshop μου; [2023]

προώθηση eshop

Fact: 7 στους 10 πελάτες θα εγκαταλείψουν το καλάθι τους πριν ολοκληρώσουν μια αγορά.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα της Baymard, το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού είναι 69,82%.

Δεν το περίμενες, σωστά;

Έχοντας αυτό ως δεδομένο, καταλαβαίνουμε πως η προσέλκυση πελατών και, τελικά, η πώληση δεν είναι εύκολη υπόθεση. Χρειάζεται επιμονή και διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ για να προσεγγίσεις το κοινό σου και να προωθήσεις αποτελεσματικά το eshop σου.

Τι κάνεις, όμως, εσύ γι’ αυτό;

Αυτό το άρθρο είναι για σένα αν:

  • Μόλις δημιούργησες το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και δεν ξέρεις από πού να ξεκινήσεις
  • Διαχειρίζεσαι ένα e-shop εδώ και λίγο καιρό αλλά δεν έχεις σταθερές πωλήσεις
  • Έχεις ένα κερδοφόρο e-shop εδώ και χρόνια και αναζητάς τρόπους να βελτιώσεις την αφοσίωση των πελατών σου

Αν ανήκεις σε μία από αυτές τις κατηγορίες, σκέψεις όπως «Πώς να διαφημίσω το e-shop μου;» και «Πώς να προωθήσω το e-shop μου αποτελεσματικά;» θα σου φανούν γνώριμες.

Ευτυχώς για εσένα, είσαι στο σωστό σημείο! Η εξειδικευμένη ομάδα digital marketing της 3ds έχει τις απαντήσεις, οπότε έλα να δούμε τους καλύτερους τρόπους να διαφημίσεις το e-shop σου το 2023!

 

Πώς να προωθήσω το e-shop μου;

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να διαφημιστεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σήμερα – μπορεί να μην υπάρχει ένα μοντέλο που να ταιριάζει σε όλους, αλλά σίγουρα θα φανούν χρήσιμοι στις περισσότερες online επιχειρήσεις!

Ας δούμε, λοιπόν, 5 τρόπους που αποδεδειγμένα «δουλεύουν» για μια πληθώρα κατηγοριών e-commerce και πώς μπορείς κι εσύ να τους εντάξεις στη στρατηγική σου.

 

Κάνε Social Media Marketing στα σωστά μέσα

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Instagram φιλοξενούν καθημερινά εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο.

Δεν είναι λογικό, λοιπόν, να είσαι κι εσύ εκεί που «συχνάζουν» οι πελάτες σου;

Εδώ θα χρειαστείς συστηματική έρευνα αγοράς για να ανακαλύψεις το κοινό – στόχο σου.

Προσοχή: αν προσπαθήσεις να πουλήσεις σε όλους, τελικά δεν θα πουλήσεις σε κανέναν!

Εμπιστεύσου μία εταιρεία που ασχολείται με την έρευνα και τη στρατηγική για να καταλήξετε στο κοινό στο οποίο πρέπει να στοχεύσεις.

  • Μήπως είναι αρκετά νεαρό και χρησιμοποιεί το TikTok;
  • Μήπως αποτελείται κυρίως από γυναίκες και προτιμά το Instagram;

Μόνο αν απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις, το social media marketing θα έχει αποτέλεσμα.

Η συμβουλή μας: Χρειάζονται εξίσου οργανικά posts σε συχνή βάση αλλά και διαφημίσεις στα social media για να προωθήσεις σωστά το e-shop σου. Έτσι θα κάνεις πωλήσεις αλλά θα δημιουργήσεις και ένα community που είναι πολύ σημαντικό σήμερα!

 προώθηση eshop με social media

 

Οι διαφημίσεις Google είναι ένα ακόμα πολύ δυνατό όπλο στη φαρέτρα της προώθησης e-shop.

Το καλό με αυτό τον τρόπο διαφήμισης είναι πως διαθέτει πολλές υποκατηγορίες!

Μπορείς να στοχεύσεις στην αναγνωρισιμότητα του brand σου (awareness), να αυξήσεις την επισκεψιμότητα (traffic), ακόμα και στο φυσικό σου κατάστημα (αν έχεις!) και φυσικά να πετύχεις πωλήσεις (conversions). Μέσα από το performance marketing μπορείς να διαφημίσεις το e-shop σου αποτελεσματικά μέσω banners, video καθώς και στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης!

Αν όλα αυτά σε αγχώνουν, είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε.

 

Η συμβουλή μας: Εμπιστεύσου έναν Google Premier Partner για να απολαμβάνεις επιπλέον προνόμια, ειδικά όσον αφορά την υποστήριξη του Google λογαριασμού σου, γεγονός σωτήριο σε πολλές περιπτώσεις! Το ήξερες πως η 3ds είναι Google Premier Partner και ανήκει στο 3% των κορυφαίων digital agencies στην Ελλάδα;

 προώθηση eshop με Google Ads

 

 

Διάβασε επίσης: Τι θα κερδίσεις αν συνεργαστείς με έναν Google Premier Partner;

 

Επένδυσε σε Email Marketing καμπάνιες με σωστά δημιουργικά

Το e-commerce, εκ φύσεως θα λέγαμε, στηρίζεται αρκετά στα newsletters!

Αν το σκεφτείς είναι και απολύτως λογικό. Μία μικρή «ώθηση», για παράδειγμα, στο remarketing κοινό σου μπορεί να οδηγήσει στο πολυπόθητο conversion.

Κι εδώ, φυσικά, χρειάζεται προσοχή, ειδικά όσον αφορά τη συμμόρφωση με τον GDPR. Πρέπει τα emails που έχεις στις λίστες σου να τα έχεις αποκτήσει με σωστό τρόπο, δηλαδή από πελάτες που γράφτηκαν οικειοθελώς στο newsletter σου και να μην είναι αγορασμένα!

Η συμβουλή μας: Το email marketing για να είναι αποτελεσματικό θέλει σωστά λεκτικά και δημιουργικά! Έτσι θα αυξήσεις τόσο τα Open Rates (δηλαδή το πόσοι όντως ανοίγουν τα email σου) αλλά και τα Click Through Rates (δηλαδή το πόσοι κάνουν κλικ για να μεταβούν στο e-shop σου και να συνεχίσουν την αγορά). Είσαι σίγουρος πως το design σου καταφέρνει αυτούς τους στόχους;

 προώθηση eshop με email marketing

 

Υιοθέτησε μια ολοκληρωμένη SEO & Content Marketing στρατηγική

Το SEO και το Content marketing είναι σπουδαίοι σύμμαχοι του e-commerce!

Όσον αφορά το SEO, δηλαδή τη βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης, η χρήση του στη σωστή αρχιτεκτονική του site και την ταχύτητα φόρτωσης είναι καθοριστική. Πέρα, όμως, από το λεγόμενο Tech SEO, είναι σημαντικό να εντάξουμε και το blogging με λέξεις-κλειδιά στη στρατηγική μας, για να ενισχύσουμε το authority μας – το πόσο «αυθεντία» θεωρούμαστε στα μάτια της Google!

 

Η συμβουλή μας: Το content marketing, δηλαδή το μάρκετινγκ περιεχομένου, είναι ένα εξαιρετικός τρόπος να αναδείξουμε το brand μας αλλά και να κερδίσουμε backlinks – μία δύσκολη πίστα στο SEO που όμως έχει τρομερά αποτελέσματα στην κατάταξή μας!

 προώθηση eshop με seo

 

Πρόσθεσε το e-shop σου σε διάφορα Marketplaces

Τα διάφορα marketplaces, όπως το Skroutz και το BestPrice, έχουν δημιουργηθεί σχεδόν αποκλειστικά για e-shops.

Μπορείς να βάλεις κι εσύ τα προϊόντα σου στις συγκεκριμένες πλατφόρμες για να σε ανακαλύψουν ακόμα περισσότεροι πελάτες και άρα να κερδίσεις πωλήσεις.

Τέλος, μη ξεχνάς ότι τα marketplaces είναι πολύ γνωστά και χρησιμοποιούνται από χιλιάδες κόσμο κάθε μέρα. Αξίζουν πραγματικά μια δοκιμή!

Η συμβουλή μας: Στα marketplaces ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και οι τιμές παίζουν σημαντικό ρόλο. Βεβαιώσου ότι η τιμολογιακή πολιτική σου αλλά και η εξυπηρέτησή σου είναι εξαιρετικές για να κερδίσεις κριτικές και να φτάσεις στην κορυφή!

 

Τι πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις την προώθηση του e-shop σου

Πριν ξεκινήσεις τη διαφήμιση, πρέπει να σιγουρευτούμε για κάτι! Κάτι πολύ σημαντικό!

Έχεις γερές βάσεις;

Είσαι σίγουρος για την αρχιτεκτονική του site σου και το UX design;

Και για την ταχύτητα φόρτωσης;

Σκέψου το εξής: Κάνεις ήδη διαφήμιση στο Facebook και το Google > το κοινό σου όντως κάνει click (και άρα εσύ χρεώνεσαι) > έρχεται στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα > δεν αγοράζει τίποτα!

Τι φταίει;

Διάβασε τον αναλυτικό οδηγό της 3ds και μάθε γιατί το e-shop σου δεν πουλάει!

Μόνο αφού σιγουρευτούμε πως όλα λειτουργούν ρολόι θα μπορέσουμε να ασχοληθούμε ουσιαστικά με την προώθηση e-shop για να δούμε αποτελέσματα!

 

Πώς να επιλέξω τρόπο διαφήμισης;

Με τόσους τρόπους προώθησης e-shop – και πόσους ακόμα που δεν αναλύσαμε εδώ – σίγουρα δεν υπάρχει μία εύκολη απάντηση ή μία λύση που να ταιριάζει σε όλους.

Στην ερώτηση, λοιπόν, «Πώς να προωθήσω το e-shop μου» η απάντηση είναι «εξαρτάται».

Εξαρτάται από τον ανταγωνισμό.

Εξαρτάται από το budget.

Εξαρτάται από το τι θέλεις να πετύχεις.

Σίγουρα πάντως, δεν εξαρτάται από την τύχη!

Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και έλα να σχεδιάσουμε την ιδανική στρατηγική προώθησης για εσένα και τις ανάγκες σου.

Στη 3ds ξέρουμε ότι η επιτυχία εξαρτάται από την ομάδα!

 

Επιδότηση ΕΣΠΑ
ESPA