Scroll to top

BACK TO
TOP

START A PROJECT

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Παρασκευή, 22 Ιούλιος 2022

Google My Business: Τι είναι & γιατί το χρειάζεται η επιχείρησή σου

Τι είναι το Google My Business

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν θέλεις να βρεις μια επιχείρηση;

Την ψάχνεις στο Google!

Πληκτρολογείς την ονομασία ή τις λέξεις που θα σε βοηθήσουν να την εντοπίσεις ευκολότερα και περιμένεις.

Αν η επιχείρηση είναι ενημερωμένη, θα δεις ένα πλαίσιο στη σελίδα των αποτελεσμάτων, με βασικές πληροφορίες όπως το όνομα, την τοποθεσία, κριτικές αλλά και τις ώρες λειτουργίας της.

Αυτό είναι το Google My Business, γνωστό πλέον ως Google Business Profile, δηλαδή Εταιρικό προφίλ στο Google.

Σε περίπτωση που δεν έχεις ιδέα περί τίνος πρόκειται, βρίσκεσαι στο κατάλληλο μέρος.

Συνέχισε να διαβάζεις και θα μάθεις τι είναι το Google My Business αλλά και πώς μπορεί να αναδείξει την επιχείρησή σου!

 

Τι είναι το Google My Business;

Αρχικά, το Google My Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο που κυκλοφόρησε από την Google τον Ιούνιο του 2014.

Τον Νοέμβριο του 2021 μετονομάστηκε σε Google Business Profile και μέχρι σήμερα συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική λύση.

Με αυτήν την πλατφόρμα, κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να καταχωρήσει τα βασικά στοιχεία της επιχείρησής του, ώστε να μπορούν να τη βρουν όλοι οι πιθανοί πελάτες.

Παράλληλα, επιτρέπει την καταχώρηση πληροφοριών που σχετίζονται με την τοποθεσία (Google Maps), την επικοινωνία ή το ωράριο, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αλληλεπίδρασης μεταξύ κοινού και επιχείρησης μέσω ερωτήσεων, κριτικών, ακόμη και μηνυμάτων.

 

Google my business

 

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Google Business Profile δωρεάν;

Φυσικά! Η δημιουργία και χρήση λογαριασμού στο Google My Business είναι δωρεάν για κάθε επιχείρηση! Παρ’ όλα αυτά, υπολογίζεται ότι το 56% των επιχειρήσεων αγνοεί την ύπαρξή του.

Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Να χαθούν ανάμεσα στον τοπικό ανταγωνισμό ή ακόμη χειρότερα, οι χρήστες να βρίσκουν λανθασμένες πληροφορίες για τις επιχειρήσεις.

 

Τι οφέλη έχω από το Google Business Profile;

Η χρήση του GMB έχει αρκετά οφέλη και πλεονεκτήματα. Αν δεν θέλεις να μείνεις πίσω και σκέφτεσαι να το εφαρμόσεις, λάβε υπόψη σου ότι:

 

Οι πελάτες μπορούν να σε βρουν ευκολότερα

Σκέψου πόσο εύκολη και βολική κάνεις την αναζήτηση ενός χρήστη όταν θα βρει όλες τις πληροφορίες για την επιχείρησή σου σε ένα σημείο.

Καθώς όλα γίνονται εύκολα και γρήγορα, η εμπειρία του χρήστη βελτιώνεται και εσύ βγαίνεις κερδισμένος!

Extra tip: Σύμφωνα με έρευνα της Google, είναι 2,7 φορές πιθανότερο οι πελάτες να θεωρήσουν μια επιχείρηση αξιόπιστη εάν βρουν ένα πλήρες Εταιρικό προφίλ στην Αναζήτηση και στους Χάρτες Google.

 

Η επιχείρηση σου θα εμφανιστεί στις τοπικές αναζητήσεις

Ψάχνεις για κατάστημα υπολογιστών στη Θεσσαλονίκη; Πληκτρολογώντας τη λέξη-κλειδί για την επιχείρηση που ψάχνεις, η Google θα σου εμφανίσει όλα τα σχετικά αποτελέσματα που βρίσκονται κοντά στην περίμετρό σου.

τοπικά αποτελέσματα Google

Το ίδιο μπορεί να γίνει και με τη δική σου εταιρεία!

Αν πάλι δεν είναι καταχωρημένη στο GMB και συνεπώς στο Google Maps, δεν θα εμφανίζεται στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Αν διαθέτεις φυσικό κατάστημα, κάτι τέτοιο είναι όχι απλά χρήσιμο αλλά μπορεί να γίνει και βασικό κανάλι προώθησης της επιχείρησής σου.

Διάβασε επίσης: Πως να φαίνεται η επιχείρησή σου στο Google Maps

 

Θα ενισχύσεις τη φήμη σου

Πόσες φορές έχεις εμπιστευθεί ένα κατάστημα με μηδενικές ή ελάχιστες κριτικές αντί για ένα άλλο με αρκετές; Ποτέ!

Γιατί; Μα φυσικά επειδή το κατάστημα με τις περισσότερες κριτικές σου φαίνεται πιο αξιόπιστο… Και όχι άδικα!

Με το Google Business Profile μπορείς να συλλέξεις κριτικές από τους πελάτες σου και να προβάλλεις την αξία των προϊόντων/υπηρεσιών σου μέσα από τα δικά τους λόγια και σχόλια.

Hint: Ενθάρρυνέ τους να αφήνουν κριτικές. Οι χρήστες εμπιστεύονται τις κριτικές, ενώ η Google μπορεί να σε ενισχύσει στις τοπικές αναζητήσεις.

Θέλεις να μάθεις περισσότερα για τις κριτικές; Διάβασε τον αναλυτικό οδηγό μας και δες πώς να απαντάς σε μία θετική ή αρνητική αξιολόγηση!

 

Θα επικοινωνείς άμεσα με πελάτες

Για κάθε επιχείρηση, το κλειδί για την επιτυχία δε βρίσκεται στην προσέγγιση πελατών για μια και μοναδική αγορά. Αντιθέτως, αξίζει περισσότερο η δημιουργία μιας ισχυρής σχέσης, ώστε κάθε πελάτης να επιστρέφει για αγορές ξανά και ξανά.

Μέσα από ειδικά χαρακτηριστικά, όπως Messenger, Google Posts αλλά και την ενημέρωση με δημοσιεύσεις, νέα και updates, υπάρχει πιο άμεση αλληλεπίδραση.

Μια καλή ευκαιρία να μετατρέψεις τον πελάτη μιας αγοράς σε επαναλαμβανόμενο!

 

Θα βελτιώσεις το SEO σου

Με τον ίδιο τρόπο που ένα άρθρο blog μπορεί να ανιχνευθεί από την Google, έτσι και οι πληροφορίες του Google My Business μπορούν να ανιχνευθούν άμεσα από τη διάσημη μηχανή αναζήτησης.

Προσφέρεις περισσότερα info; Συμβάλλεις στην αναγνώρισή σου από την Google.

Επιπλέον, διευκολύνεις τη διαδικασία για crawl και index της επωνυμίας σου.

 

Έχεις απορίες; Διάβασε τι είναι το SEO και πώς μπορεί να σε βοηθήσει.

 

Θα αποκτήσεις πρόσβαση σε πληροφορίες για τους επισκέπτες

Το Google Business Profile μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σου που δεν μπορείς να βρεις από άλλες πλατφόρμες. Μερικές από αυτές μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στη στρατηγική marketing.

τοπικές αναζητήσεις Goole

Μέσα από την πλατφόρμα του GMB έχεις τη δυνατότητα:

  • να ενημερωθείς για τον αριθμό των επισκεπτών στον λογαριασμό, στις δημοσιεύσεις και τις φωτογραφίες σου.
  • να μάθεις περισσότερα για τα ερωτήματα που οδηγούν τους χρήστες στην επιχείρησή σου.
  • να λάβεις ενημέρωση για το profile του κοινού σου (φύλο, ηλικία, περιοχή).

Κι αν όλα αυτά δε σε έπεισαν, διάβασε ορισμένα στοιχεία για το Google Business Profile που ίσως σου κινήσουν περισσότερο το ενδιαφέρον:

  • Περίπου το 70% των καταναλωτών επιλέγει να επισκεφτεί ένα κατάστημα ή να προχωρήσει σε μια αγορά μετά από αναζήτηση στο Google.
  • Περισσότερο από 85% των χρηστών εμπιστεύεται τις κριτικές που διαβάζει online. Αλλά τι κάνει μεγαλύτερη εντύπωση; Το γεγονός ότι τις εμπιστεύεται στον ίδιο βαθμό με τη σύσταση ενός κοντινού τους ανθρώπου!
  • Οι πελάτες είναι 50% πιθανότερο να προχωρήσουν σε αγορές από επιχειρήσεις με πλήρες Επιχειρηματικό προφίλ.

Καταφέραμε να σου αλλάξουμε γνώμη; Ευκαιρία λοιπόν να στήσεις το δικό σου εταιρικό προφίλ στο Google My Business.

Τώρα που έμαθες τι είναι το Google My Business και γιατί είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για την προώθηση της επιχείρησής σου, ήρθε η ώρα να περάσεις στο επόμενο level.

Έλα να μιλήσουμε για Local SEO και εμπιστεύσου τους ειδικούς για δημιουργία και βελτιστοποίηση του προφίλ της επιχείρησής σου στο Google Maps σήμερα!

Επιδότηση ΕΣΠΑ
ESPA