Scroll to top

BACK TO
TOP

START A PROJECT

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Τρίτη, 01 Φεβρουάριος 2022

Google Ads Performance Max: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις!

Google Performance Max Campaigns

Περισσότερες δυνατότητες, καλύτερα αποτελέσματα για τις διαφημίσεις σου και όλα τα δεδομένα τακτοποιημένα σε ένα μέρος;

Το όνειρο κάθε performance marketer και ειδικού στις διαφημίσεις Google μάλλον γίνεται πραγματικότητα το 2022!

Ο λόγος, φυσικά, για τις νέες Καμπάνιες Μέγιστης Απόδοσης της Google, γνωστές ως Google Ads Performance Max Campaigns.

Στη 3ds συγκεντρώσαμε όλες τις πληροφορίες για το ολοκαίνουριο εργαλείο της Google και είμαστε έτοιμοι να βουτήξουμε στα βαθιά! Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τα παρακάτω:

  • Τι είναι οι Performance Max Campaigns;
  • Γιατί οι Καμπάνιες Μέγιστης Απόδοσης είναι σημαντικές;
  • Ποια είναι τα βασικά πλεονεκτήματά τους;
  • Πότε αξίζει να χρησιμοποιήσεις Καμπάνιες Performance Max;

Ας ξεκινήσουμε!

Τι είναι οι Performance Max Campaigns;

Με λίγα λόγια, μια Performance Max Campaign αποτελεί την πρώτη PPC καμπάνια με πρόσβαση σε ολόκληρο το «οπλοστάσιο» διαφημίσεων της Google.

Δηλαδή, είναι κάτι περισσότερο από μια ακόμα επιλογή Google Ads.

Οι καμπάνιες Performance Max χρησιμοποιούν Μηχανική Μάθηση (Machine Learning) για τη δημιουργία και τη βελτιστοποίηση «αλγοριθμικών» digital διαφημίσεων που ανταποκρίνονται στους συγκεκριμένους στόχους μιας εταιρείας και οι οποίες ανακαλύπτουν τους κατάλληλους πελάτες όπου κι αν βρίσκονται!

Οι γνώσεις σου στις διαφημίσεις Google χρειάζονται φρεσκάρισμα, διάβασε τον αναλυτικό οδηγό μας σχετικά με τις διαφημίσεις και τις διαφορές από το SEO.

Γιατί οι Καμπάνιες Μέγιστης Απόδοσης είναι σημαντικές;

Αρχικά, πρόκειται για έναν τύπο καμπάνιας που μπορεί να συγκεντρώσει όλα τα απαραίτητα στοιχεία (βίντεο, εικόνες, λεκτικά) σε ένα μέρος και να διευκολύνει τις διαφημίσεις σε ολόκληρο το inventory της Google.

Τα τελευταία 5 χρόνια η στρατηγική της Google στοχεύει στη δημιουργία μιας πλήρως αλγοριθμικής πλατφόρμας Google Ads που βασίζεται περισσότερο σε δεδομένα και λιγότερο στη…διαίσθηση ή την εμπειρία.

Έτσι είμαστε πιο σίγουροι από ποτέ ότι παίρνουμε τις σωστές αποφάσεις.

Μπορείς να φανταστείς πόσα πλεονεκτήματα προσφέρει κάτι τέτοιο;

Έλα να τα δούμε αναλυτικά!

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των Performance Max Campaigns;

Με μια πρώτη ματιά θα έλεγε κανείς ότι κερδίζουμε χρόνο αφού τα έχουμε όλα σε ένα – όμως τα πράγματα είναι πιο σύνθετα!

#1 Βασίζονται στον στόχο που θέτουμε

Μια καμπάνια Performance Max θέτει στο επίκεντρο τον στόχο μας. Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα για να βελτιστοποιήσουμε μια καμπάνια είναι να επιλέξουμε τον πρωταρχικό της στόχο (αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο, δημιουργία δυνητικών πελατών κ.α.).

Με βάση τους στόχους μας, η Μηχανική Μάθηση της Google θα βρει τους πιθανούς πελάτες μας σε όλα τα προϊόντα (placements) της Google: YouTube, Display, Search, Discover, Gmail, Google Maps!

#2 Έχουν καλύτερη απόδοση

Σύμφωνα με την ίδια την Google, οι Max Performance χρησιμοποιούν την καλύτερη τεχνολογία Machine Learning για να εντοπίσουν τον πελάτη την κατάλληλη στιγμή με τη σωστή διαφήμιση, αυξάνοντας την απόδοση (performance) της κάθε διαφήμισης.

Για τον λόγο αυτό αξίζει να επικεντρωθούμε περισσότερο στη στρατηγική μας καθώς και στον σχεδιασμό και βελτιστοποίηση των δημιουργικών στοιχείων μας σε συχνή βάση για να πετύχουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

#3 Παρέχουν πλούσια insights

Τα νέα reports των Google Insights θα παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις, το κοινό που προσεγγίστηκε, τον αντίκτυπο που είχαν οι διαφημίσεις μας, ακόμη και τις προσαρμογές που έγιναν για τη βελτιστοποίηση αυτών των διαφημίσεων.

Έτσι θα κατανοούμε καλύτερα ποια δημιουργικά, δηλαδή ποιες εικόνες και βίντεο, επηρεάζουν την απόδοση και θα μπορούμε να βελτιστοποιούμε την καμπάνια ευκολότερα για να αυξήσουμε το ROI – με απλά λόγια, το κέρδος μας!

#4 Στοχεύουν στο κατάλληλο κοινό γρηγορότερα

Βασιζόμενοι σε στοιχεία από τα νέα Audience Signals της Google, θα μπορούμε να επιταχύνουμε την έναρξη των καμπανιών.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Google χρησιμοποιεί Audience Signals για να προσεγγίσει το πιο πολύτιμο κοινό κάθε επιχείρησης. Ουσιαστικά μας επιτρέπει πλέον όχι απλά να στηριχθούμε στα δημογραφικά και να στοχεύσουμε μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα ή φύλο, αλλά ένα κοινό που σκοπό έχει να αγοράσει!

Τώρα θα μπορούμε να παρέχουμε “signals” σχετικά με το ποιος είναι πιο σχετικός πελάτης με την επιχείρησή μας, υποδεικνύοντας απευθείας το κοινό που είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσει αγορά (conversion), επιταχύνοντας την περίοδο εκμάθησης της καμπάνιας.

Τι πρέπει να προσέξουμε πριν στήσουμε μια Καμπάνια Μέγιστης Απόδοσης

Είναι αλήθεια πως οι αυτοματισμοί των Google ads Max Performance Campaigns μειώνουν τον χρόνο που χρειάζεται κάθε καμπάνια για να στηθεί – όχι, όμως, και για να βελτιστοποιηθεί.

Δεν μιλάμε, δηλαδή, για τον Άρχοντα των Διαφημίσεων, the One to rule them all.

 Διαφημίσεις Performance Max

Όσο χρόνο κερδίζεις έχοντας όλα τα assets και τα analytics σε ένα μέρος, άλλον τόσο χρόνο «ξοδεύεις» για να βελτιστοποιήσεις κοινά και δημιουργικά, να ενσωματώσεις shopping ads και να ασχοληθείς με το δυναμικό remarketing!

Κατά βάση, δηλαδή, οι συγκεκριμένες καμπάνιες απευθύνονται σε… advanced και έμπειρους χρήστες.

Θέλεις κι εσύ να εκμεταλλευτείς τις Διαφημίσεις Μέγιστης Απόδοσης στη Google;

Πότε αξίζει να χρησιμοποιήσουμε Καμπάνιες Performance Max;

Σύμφωνα με την ίδια την Google, η Μέγιστη Απόδοση είναι η καλύτερη επιλογή, όταν:

  • Έχουμε συγκεκριμένους στόχους διαφήμισης, για παράδειγμα να αυξήσουμε τους επισκέπτες στο site σου.
  • Θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση της καμπάνιας σου χωρίς περιορισμούς σε διαθέσιμα κανάλια, δηλαδή να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σε YouTube, Google Maps κ.α.
  • Θέλουμε εύκολη πρόσβαση σε όλα τα διαφημιστικά κανάλια της Google, χρησιμοποιώντας μία μόνο καμπάνια.
  • Θέλουμε να εξασφαλίσουμε μεγαλύτερη προσέγγιση χρηστών και αξία μετατροπής, πέρα από καμπάνιες search που βασίζονται σε λέξεις-κλειδιά.
  • Χρειαζόμαστε πρόσβαση σε ενοποιημένα data, δηλαδή να βλέπουμε τα δεδομένα από όλα τα κανάλια της Google σε ένα σημείο.

 

Διάβασε επίσης: Google Analytics 4 – Το νέο εργαλείο ανάλυσης δεδομένων της Google

 

Αν έφτασες μέχρι εδώ, συγχαρητήρια!

Το τοπίο του digital marketing αλλάζει κι εσύ θέλεις να μένεις ενημερωμένος!

Η «αυτοματοποίηση» μπορεί να είναι το μέλλον της Google, αλλά κάθε άλλο παρά εύκολη είναι…

Στον χώρο των Google ads, αυτοματοποίηση σημαίνει κυρίως σωστή ερμηνεία των δεδομένων και όχι… αυτόματος πιλότος.

Σε καμία περίπτωση δεν «πετάμε» στοιχεία (assets) σε μια πλατφόρμα, περιμένοντας ένας αλγόριθμος να κάνει όλη τη δουλειά για εμάς.

Πρέπει να ξέρουμε τους στόχους μας, το κοινό μας και το πού βρίσκεται στο αγοραστικό του ταξίδι αλλά ταυτόχρονα πρέπει να ξέρουμε και τα λάθη μας! Αν το eshop ή το website σου δεν είναι βελτιστοποιημένο, κάθε διαφημιστική ενέργεια θα πέφτει στο κενό.

Αν καταλαβαίνεις την θεωρία αλλά η πράξη σε δυσκολεύει, είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε.

H εξειδικευμένη ομάδα performance marketing της 3ds θα σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους της επιχείρησής σου, αυξάνοντας την απόδοση των διαφημίσεών σου άμεσα!

 

Επιδότηση ΕΣΠΑ
ESPA