Δες τι χρειάζεται για δημιουργία eshop [Πλήρης Οδηγός]

Σύμφωνα με τη Eurostat, το 75% των Ευρωπαίων αγόρασε κάτι online τους τελευταίους 12 μήνες.
Σύμφωνα με το Forbes, το 23% όλων των αγορών θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά μέχρι το 2027.
Σύμφωνα με την κοινή λογική, η δημιουργία e-shop είναι μία τεράστια ευκαιρία που αξίζει να εκμεταλλευτείς.
Τι πρέπει να κάνεις, λοιπόν, για να τα καταφέρεις;
Σε αυτό τον αναλυτικό οδηγό συγκεντρώσαμε όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το άνοιγμα ηλεκτρονικού καταστήματος σήμερα και ερχόμαστε να απαντήσουμε στις πιο συχνές ερωτήσεις σου, όπως:
- Τι e-shop να ανοίξω;
- Τι χρειάζεται για να ανοίξω ηλεκτρονικό κατάστημα;
- Τι πρέπει να προσέξω πριν την κατασκευή του;
- Πόσο θα κοστίσει;
- Αξίζει να ανοίξω e-shop;
Έλα να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και να δούμε αναλυτικά όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις το εγχείρημά σου.
Τι e-shop να ανοίξω;
Πολύ συχνή ερώτηση και ίσως η πιο σημαντική που θα κληθείς να απαντήσεις προτού δημιουργήσεις ηλεκτρονικό κατάστημα είναι το «τι e-shop να ανοίξω».
Τι θα πουλάς;
Εδώ ίσως είναι καλύτερα να αφήσεις τις προτιμήσεις και τη διαίσθησή σου στην άκρη και να στηριχθείς σε δεδομένα.
- Ποια είναι η διάρκεια ζωής του προϊόντος σου; (τα κινητά ή τα ρούχα μπορεί να χάνουν γρήγορα την αξία τους λόγω εξέλιξης της τεχνολογίας και της μόδας, παρόλα αυτά είναι ιδιαιτέρως δημοφιλή!)
- Τι γίνεται με την εποχικότητα;
- Πόσο μεγάλος είναι ο ανταγωνισμός στον κλάδο;
- Πόσο εύκολη/δύσκολη είναι η μεταφορά τους με courier;
- Όταν ψάχνεις μία λέξη ή φράση που σου φαίνεται ενδιαφέρουσα (π.χ. «γυναικεία παπούτσια»), πόσες διαφημίσεις υπάρχουν;
Hot tip: Η αναζήτηση στα ελληνικά marketplaces, όπως skroutz, shopflix, best price, glami κ.λπ. μπορεί να σου δώσει ιδέες όσο κάνεις την έρευνά σου.
Σίγουρα η απάντηση σε αυτή την ερώτηση δεν είναι εύκολη και πολλές φορές ένας ειδικός θα μπορέσει να σε κατευθύνει με σαφήνεια προς τη σωστή επιλογή μέσα από τα κατάλληλα εργαλεία που έχει στη διάθεσή του.
Στη 3ds διαθέτουμε τα εργαλεία, την τεχνογνωσία και την εμπειρία για να κάνουμε στοχευμένες προτάσεις μέσα από έρευνα και ανάλυση δεδομένων ώστε να μην αφήσεις καμία ευκαιρία να πάει χαμένη!
Δημιουργία e-shop: Τι χρειάζεται (συνοπτικά) για να ξεκινήσω;
- Έναρξη επιχείρησης (αν δεν έχεις ήδη)
- Domain name και hosting server
- Δημιουργία eshop από εξειδικευμένη στο e-commerce εταιρεία
- Διασύνδεση με τράπεζες και courier αλλά και κάποιο σύστημα ERP
- Διαφήμιση και προώθηση για να κάνεις πωλήσεις
Τι πρέπει να ξέρω πριν ανοίξω eshop;
Αφού κάνεις την έρευνά σου και καταλήξεις στο αντικείμενό σου, επόμενο βήμα είναι να βρεις όνομα για να καταχωρήσεις το domain name σου.
Το domain name και το hosting, δηλαδή το πού βρίσκεται/πού φιλοξενείται το e-shop είναι σημαντικό, καθώς μπορεί να επηρεάσει την ταχύτητα φόρτωσης.
Διάβασε επίσης: Ταχύτητα Φόρτωσης Ιστοσελίδας: Πόσο επηρεάζει τις online πωλήσεις;
Εδώ πρέπει να τονίσουμε πως στη δημιουργία e-shop, το κόστος του domain και του hosting ανήκει στα πάγια έξοδά σου και θα χρειάζεται να τα ανανεώνεις κάθε χρόνο.
Δες τώρα τι άλλο πρέπει να γνωρίζεις:
Θα είσαι επιχείρηση B2B ή B2C;
Αν ασχοληθείς με το λιανεμπόριο για παράδειγμα, δηλαδή είσαι εταιρεία B2C, κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να διαχειρίζεσαι περισσότερους κωδικούς προϊόντων και ο όγκος των εμπορευμάτων σου σίγουρα θα επηρεάσει και τη δημιουργία e-shop.
Επίσης, μπορεί να πουλάς και χειροποίητα προϊόντα, οπότε σε αυτή την περίπτωση η διασύνδεση με αποθήκη και ERP μπορεί να μην σε απασχολούν.
Αυτό μας φέρνει στην επόμενη ερώτησή μας.
Θα κάνεις διασύνδεση με ERP ή όχι;
Αν ήδη έχεις φυσικό κατάστημα, θα λέγαμε πως η σύνδεση με το ηλεκτρονικό είναι μονόδρομος – διαφορετικά θα κάνεις διπλή δουλειά.
Το ERP αυτοματοποιεί πολύ τα πράγματα και μειώνει τον χρόνο που θα ξοδεύεις κάθε μέρα στα «διαδικαστικά».
Μπορεί να σε ενδιαφέρει: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το ERP & τη σύνδεση με eshop
Έχεις ήδη γνωστή επωνυμία;
Όπως αναφέραμε, αν έχεις φυσικό κατάστημα και τώρα κάνεις τη μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, τα πράγματα μπορεί να είναι πιο εύκολα για σένα.
Εφόσον έχεις ήδη πελατολόγιο και branding, είναι πολύ σημαντικό να διατηρήσεις το ενιαίο μήνυμα, ούτως ώστε να ενισχύσεις την επωνυμία σου, όχι να την αλλάξεις. Η ενιαία εταιρική ταυτότητα είναι πολύ σημαντική στο φυσικό σου κατάστημα, στο e-shop και σε όλα τα social media σου.
Σε ποιον θα πουλάς;
Αν σε αυτή την ερώτηση απάντησες «σε όλους», λάθος!
Αν προσπαθήσεις να πουλήσεις σε όλους, δεν θα καταφέρεις να πουλήσεις σε κανέναν. Αντιθέτως, πρέπει να βρεις το κοινό σου για να το στοχεύσεις όσο καλύτερα μπορείς με τις διαφημίσεις σου.
Τέλος, πρέπει να ξέρεις και πού θα βρίσκεται το κοινό σου. Θα είναι μόνο στην Ελλάδα ή και στο εξωτερικό; Το πόσες γλώσσες θα έχεις στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα καλό είναι να το γνωρίζεις εξ αρχής.
Ποιος θα αναλάβει τη διαχείριση e-shop;
Δυστυχώς, εξυπηρέτηση πελατών χωρίς κάποιο άτομο να αναλάβει τη διαχείριση e-shop, δε γίνεται.
- Ποιος θα απαντάει στα τηλέφωνα;
- Ποιος θα εισάγει νέα προϊόντα;
- Ποιος θα ανανεώνει τιμές;
- Ποιος θα μιλά με προμηθευτές και συνεργάτες (π.χ. courier);
Ο χρόνος σου είναι σίγουρα πολύτιμος, οπότε ένας υπάλληλος αποδεικνύεται συχνά απαραίτητος.
Πόσο εύκολη θέλεις να κάνεις τη ζωή σου;
Η μαγική λέξη είναι οι «αυτοματισμοί»!
Όσο περισσότεροι, τόσο πιο εύκολα και γρήγορα θα γίνεται η δουλειά σου.
Τα αυτόματα μηνύματα που αφορούν την αποστολή του προϊόντος από την courier και το tracking της αποστολής, τα newsletter και τα μηνύματα στο remarketing κοινό για εγκαταλελειμμένα καλάθια είναι λίγοι μόνο από τους λόγους που οι αυτοματισμοί είναι φίλοι σου!
Στη 3ds, η καινοτομία είναι μέρος της φιλοσοφίας μας και πάντα αναζητούμε automations και tools που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό.
Hot tip: Πλέον υπάρχουν εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τα οποία συλλέγουν δεδομένα πελατών ώστε να κατανοήσουν τις προτιμήσεις κάθε επισκέπτη ξεχωριστά και να του εμφανίζουν τα πιο σχετικά προϊόντα σε πραγματικό χρόνο.
Τέτοια recommendation tools όπως το Aqurate, αποτελούν ήδη απαραίτητη προσθήκη σε κάθε e-commerce site, ειδικά αν διαθέτει χιλιάδες κωδικούς.
Τώρα, χαρακτηριστικά όπως το ποια προϊόντα κοιτάζει ένας πελάτης, ποια προσθέτει στο καλάθι και σε ποια ξοδεύει τον περισσότερο χρόνο (συνολικά στις online αναζητήσεις του και όχι μόνο στο δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα) θα συλλέγονται για να οδηγήσουν σε personalized προτάσεις.
Σκέψου το εξής: κάθε επισκέπτης που θα μπαίνει στο e-shop σου θα βλέπει προϊόντα ειδικά επιλεγμένα για αυτόν βάσει των προτιμήσεών του, αυτόματα.
Αν θέλεις κι εσύ να βασίζεσαι στον δικό σου αλγόριθμο για remarketing και cross-sell ή up-sell, μπορούμε να βοηθήσουμε!
Όπως βλέπεις, πριν ακόμα φτάσουμε στην κατασκευή e-shop και αργότερα στην προώθησή του, έχεις πολλά να αποφασίσεις
Μπορεί να σε ενδιαφέρει: Προώθηση e-shop: Πώς να διαφημίσω το e-shop μου;
Εταιρεία κατασκευής e-shop & digital marketing
Στο δια ταύτα τώρα, η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος αυτή καθαυτή είναι το πιο σημαντικό βήμα για την επιτυχία σου.
E-shop με e-shop διαφέρει και ένα πετυχημένο κατάστημα e-commerce χιλιάδων προϊόντων σίγουρα δεν μπορεί να φτιαχτεί με €500.
Στη δημιουργία e-shop, το κόστος επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, ανάλογα με τις υπηρεσίες που θα επιλέξεις. Θα χρειαστείς consulting; Custom development; Digital marketing;
Υπάρχουν εταιρείες που παρέχουν έτοιμα πακέτα e-shop με τα απολύτως απαραίτητα, αλλά αν θέλεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάει, οφείλεις να επενδύσεις στην επιτυχία σου επιλέγοντας τους ιδανικούς συνεργάτες.
Στη 3ds εξειδικευόμαστε στον τομέα του e-commerce και ακολουθούμε την εξής μεθοδολογία για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα:
Βήμα 1: Έρευνα & Συμβουλευτική
- Πραγματοποιούμε έρευνα κλάδου και ανταγωνισμού
- Σε συμβουλεύουμε σχετικά με τη στρατηγική σου
- Καταλήγουμε στο κοινό-στόχο σου
- Ερμηνεύουμε τα αποτελέσματα και προτείνουμε καινοτόμες λύσεις
Βήμα 2: SEO & Copywriting
- Ορίζουμε την αρχιτεκτονική του site (URL mapping) βάσει εμπορικών προτεραιοτήτων και έρευνας
- Προχωράμε σε αναλυτικό keyword research
- Αν έχεις ήδη e-shop, ασχολούμαστε με redirects και migration για να μη χαθεί η αξία του
- Δημιουργούμε SEO-friendly περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης
Βήμα 3: Design
- Δημιουργούμε την εταιρική σου ταυτότητα (branding) αν δεν έχεις ήδη
- Σχεδιάζουμε το e-shop βασιζόμενοι στην εμπειρία χρήστη (UX και UI)
- Φτιάχνουμε banners και εικαστικά διαφημίσεων που μαγνητίζουν
- Ενισχύουμε την αναγνωρισιμότητά σου
Βήμα 4: Development
- Αναλαμβάνουμε κάθε πρόκληση, όσο πολύπλοκη κι αν είναι
- Δίνουμε έμφαση στο τεχνικό κομμάτι και την ταχύτητα φόρτωσης
- Αναλαμβάνουμε το hosting
- Εγγυόμαστε την αποδοτική διασύνδεση με το ERP σου
Βήμα 5: Digital Marketing
- Εξειδικευόμαστε στο performance marketing για διαφημίσεις στη Google
- Αναλαμβάνουμε τη δημιουργία και βελτιστοποίηση των Social media διαφημίσεών σου
- Βελτιστοποιούμε το περιεχόμενο (λεκτικά και εικαστικά) για να αυξήσουμε τις πωλήσεις σου
- Προχωράμε σε σύνδεση με Skroutz, BestPrice κλπ. για ακόμα μεγαλύτερη επισκεψιμότητα
Δες το αντικειμενικά: πόσα από τα παραπάνω πιστεύεις ότι θα κάνει μια εταιρεία που σου ζητά ελάχιστα χρήματα και σου υπόσχεται παράδοση σε λίγες ημέρες;
Σίγουρα, ούτε η έναρξη e-shop, ούτε η διαχείρισή του είναι ακατόρθωτα – κάθε άλλο.
Αν, όμως, θέλεις πωλήσεις, τότε η συνεργασία σου με το κατάλληλο e-commerce και digital agency θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία σου.
Τι χρειάζεται για να ανοίξω e-shop;
Ας δούμε τώρα πιο αναλυτικά τα σημαντικότερα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για την έναρξη ηλεκτρονικού καταστήματος.
Αν εμπιστευτείς τα κατάλληλα άτομα, η επιτυχία σου θα είναι δεδομένη.
-
Δημιουργία e-shop & εφορία
Ένας έμπειρος στο ηλεκτρονικό επιχειρείν λογιστής είναι απαραίτητος συνεργάτης κατά την έναρξη e-shop, καθώς θα μπορέσει να ασχοληθεί με πολλά επιμέρους βήματα για την επίσημη έναρξη της επιχείρησής σου.
Ταυτόχρονα θα σου δώσει και πρακτικές συμβουλές σχετικά με το αν σε συμφέρει να φτιάξεις ΙΚΕ ή άλλης μορφής εταιρεία, ποιους ΚΑΔ χρειάζεσαι, τι ισχύει με τις ενδοκοινοτικές συναλλαγές κλπ.
Οι ΚΑΔ για το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι συγκεκριμένοι, εξαρτώνται από το τι πουλάς (ανεξάρτητα με τον αν είναι online ή όχι). Με την κατάλληλη καθοδήγηση θα μάθεις ό,τι χρειάζεται.
Η έναρξη επιχείρησης, η διασύνδεση με την ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA για έκδοση αποδείξεων ή τιμολογίων, η καταχώρηση στο ΓΕΜΗ, η βεβαίωση εγγραφής στον ανάλογο ασφαλιστικό φορέα (ΕΦΚΑ) κ.α. είναι σημαντικά βήματα στο ξεκίνημά σου και πρέπει να τους δώσεις την ανάλογη βαρύτητα.
-
Νομοθεσία & νομική κάλυψη
Οι Όροι Χρήσης και η Πολιτική Απορρήτου είναι πιο σημαντικά από ποτέ, ειδικά τώρα λόγω GDPR. Εξασφάλισε νομικά το e-shop σου και μην επαναπαυθείς σε copy-paste από ανταγωνιστές!
Πέρα από τις δικές σου πολιτικές όσον αφορά πληρωμές, επιστροφές χρημάτων και αλλαγές προϊόντων, πρέπει να γνωρίζεις και τις πολιτικές της ΕΕ για να είσαι απόλυτα καλυμμένος.
Μην τα αφήνεις «στην τύχη».
Τέλος, όσον αφορά την έδρα του e-shop, αυτή δεν μπορεί να είναι στο σπίτι σου. Επειδή μιλάμε 100% για εμπορική δραστηριότητα και όχι παροχή υπηρεσιών, είναι απαραίτητο να δηλώσεις μια επαγγελματική έδρα διαφορετική από αυτή της κατοικίας σου, με ξεχωριστή είσοδο.
-
Τρόποι πληρωμών & τράπεζες
Ένα βασικό βήμα στη δημιουργία e-shop είναι η διαχείριση των online πληρωμών. Έρευνες έχουν αποδείξει πως η εγκατάλειψη καλαθιού πριν την ολοκλήρωση αγοράς βασίζεται πολλές φορές στην έλλειψη επαρκών επιλογών πληρωμής.
Συνεργάσου με μία τράπεζα που εμπιστεύεσαι και δες με ποιους τρόπους θα δέχεσαι πληρωμές:
- Πιστωτική κάρτα
- Χρεωστική ή προπληρωμένη
- PayPal
- Αντικαταβολή
- Τραπεζική κατάθεση
Hot tip: Το 2023, τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια αντιπροσώπευσαν περίπου το 50% των παγκόσμιων συναλλαγών σε eshop, καθιστώντας το digital wallet (π.χ. Apple Pay, Google Pay, Viva Wallet κ.λπ.) μακράν την πιο δημοφιλή μέθοδο ηλεκτρονικής πληρωμής παγκοσμίως. Οι πιστωτικές κάρτες κατέλαβαν τη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 22% το 2023, αριθμός που προβλέπεται να μειωθεί τα επόμενα χρόνια.
Οι offline πληρωμές, όπως η αντικαταβολή, μπορεί να φαίνονται ελκυστικές σε μεγάλο ποσοστό πελατών, όμως συχνά καταλήγουν σε μη παραλαβή, πράγμα ζημιογόνο για την επιχείρησή σου.
Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος, απλά πρέπει να συγκρίνεις λεπτομέρειες, όπως η προμήθεια που χρεώνει κάθε τράπεζα ανά αγορά, για να βρεις ποιο μοντέλο ταιριάζει στη δική σου επιχείρηση.
Τέλος, δε γίνεται να μην τονίσουμε πόσο σημαντική είναι η ασφάλεια πληρωμών σε αυτή την περίπτωση.
Το πρωτόκολλο 3D-Secure για πληρωμές με κάρτα δεν είναι απλά απαραίτητο για την ασφάλεια των πελατών σου αλλά και για τη δική σου.
-
Εταιρείες ταχυμεταφορών (courier)
Η μεταφορική (ή οι μεταφορικές) με τις οποίες θα συνεργαστείς είναι μία ακόμα σημαντική απόφαση που πρέπει να πάρεις πριν ξεκινήσεις.
Πάρε προσφορές, δες τι ισχύει βάσει όγκου ή βάρους του δέματος, υπολόγισε αν μπορείς να απορροφήσεις το κόστος για να προσφέρεις δωρεάν μεταφορικά (που αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην επιλογή e-shop από τους πελάτες) και βεβαιώσου πόσες ημέρες χρειάζεται κάθε δέμα να παραδοθεί ανάλογα με την εκάστοτε εταιρεία.
Το κόστος των μεταφορικών παίζει μεγάλο ρόλο και φαίνεται πως ο νούμερο ένα λόγος που οι πελάτες δεν ολοκληρώνουν την αγορά τους είναι η ξαφνική εμφάνιση μεταφορικών στο τελευταίο βήμα.
-
Προμηθευτές και διασύνδεση
Αφού απαντήσεις στην ερώτηση «τι e-shop να ανοίξω» και αποφασίσεις τι προϊόντα θα πουλάς με τη μέθοδο που είδαμε πιο πάνω, επόμενο βήμα είναι να τα βρεις κιόλας.
Σημαντικό χαρακτηριστικό εδώ δεν είναι μόνο η ποιότητα ή οι τιμές των προμηθευτών σου, αλλά και πόσο αξιόπιστοι είναι στους χρόνους παράδοσης ή το κατά πόσο η διασύνδεση μαζί τους θα είναι εύκολη: άλλο να ανανεώνεις το στοκ σου χειροκίνητα και άλλο αυτόματα μέσω XML (άμεση ενημέρωση από τον κατάλογο προϊόντων του προμηθευτή).
Το άνοιγμα e-shop με τέτοιες αυτοματοποιήσεις κατά πάσα πιθανότητα θα στοιχίσει περισσότερο.
Αξίζει να ανοίξω e-shop;
Για το τέλος αφήσαμε την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου!
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σήμερα αξίζει και μπορεί να μετατραπεί σε σημαντική πηγή εισοδήματος.
Τα στατιστικά μιλούν από μόνα τους και, σύμφωνα με τους ειδικούς, ο covid επέφερε αλλαγές πολύ πιο γρήγορα από το αναμενόμενο, καθώς «ανάγκασε» επιχειρήσεις και καταναλωτές να στραφούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο εν μέσω lockdown.
Συνεπώς, η δημιουργία e-shop αποτελεί κορυφαία ευκαιρία – επιχειρηματικά μιλώντας – και σίγουρα αξίζει, ειδικά αν στηριχθείς και σε μια επιδότηση e-shop μέσω ΕΣΠΑ.
Αρκεί, βέβαια, να μην αφήσεις τίποτα στην τύχη.
Μπορεί ο developer να φτιάξει ένα άρτιο e-shop και ο marketer να αυξήσει τις πωλήσεις σου με τις σωστές διαφημίσεις, όμως μόνο ένας e-business consultant θα κατανοήσει πλήρως τις ανάγκες σου και θα σε βοηθήσει να φέρεις την επιχείρησή σου στην κορυφή.
Στη 3ds, μια ολοκληρωμένη ομάδα ειδικών είναι πάντα στο πλευρό σου.
Είσαι έτοιμος να τους εμπιστευθείς;
Συχνές ερωτήσεις γύρω από τη δημιουργία eshop
Τι φορολογία έχουν τα eshop;
Οι συντελεστές φορολόγησης καθορίζονται από τη νομική μορφή της επιχείρησης στην οποία θα ανήκει το eshop (Ε.Ε., Ο.Ε., Ε.Π.Ε, Ι.Κ.Ε., Α.Ε. κ.λπ.). Ενδεικτικά, για ατομικές επιχειρήσεις η φορολογία αρχίζει από τα 9% για κέρδη ως και 10.000 ευρώ, φθάνοντας κλιμακωτά μέχρι και το 44% για κέρδη που υπερβαίνουν τα 40.000 ευρώ.
Μπορώ να έχω eshop χωρίς φυσικό κατάστημα;
Ναι, φυσικά. Θα πρέπει ωστόσο να βρεις έναν χώρο για να δηλώσεις ως έδρα σε περίπτωση ελέγχου από την εφορία, αλλά και για να αποθηκεύεις το εμπόρευμα – ο οποίος, μάλιστα, δεν γίνεται να είναι το σπίτι σου.
Πόσο κοστίζει η κατασκευή eshop;
Μεγάλη ερώτηση αν και η σωστή είναι «πόσο κοστίζει η κατασκευή ενός καλού eshop». Συχνά βλέπουμε επαγγελματίες να έχουν αρκετές πωλήσεις μέσω skroutz και να απογοητεύονται ταυτόχρονα από το μεγάλο κόστος της πλατφόρμας. Έχουν αναρωτηθεί, όμως, γιατί ο κόσμος το προτιμά; Αν το κατάστημά σου είναι «δύσκολο» στη χρήση, με κακό σχεδιασμό και δύσχρηστο μενού, αργό, δεν εμπνέει εμπιστοσύνη και πολλά άλλα, τότε οι επισκέπτες σου δεν θα αγοράσουν και θα προτιμήσουν την ασφαλέστερη και σίγουρη επιλογή του skroutz. Αν θέλεις όντως να στήσεις κάτι αξιόλογο, πάρε τις σωστές αποφάσεις από την αρχή. Φυσικά, κάτι τέτοιο μπορεί να κοστίσει περισσότερο από 5.000 ευρώ, κόστος που θα αποσβέσεις γρήγορα κάνοντας πωλήσεις απευθείας από το δικό σου κατάστημα!