Scroll to top

BACK TO
TOP

START A PROJECT

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Τρίτη, 02 Μάιος 2023

Κατασκευή eshop B2B – Γίνεται; Όλα όσα ήθελες να μάθεις

Κατασκευή eshop B2B: Όλα όσα ήθελες να μάθεις

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα Β2Β eshop δεν θα μπορούσαν να μείνουν εκτός.

Σήμερα, το αγοραστικό κοινό αναμένει να ολοκληρώσει πολλές από τις αγορές του online, όχι μόνο σε επίπεδο λιανικής αλλά και χονδρικής – άλλωστε, οι ίδιοι άνθρωποι ψωνίζουν και στις 2 περιπτώσεις!

Όπως είναι φυσικό, οι επιχειρήσεις που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα αρχίζουν να υστερούν έναντι του ανταγωνισμού.

Αν δεν θέλεις να συμβεί αυτό και στη δική σου περίπτωση, συνέχισε να διαβάζεις.

 

Τι είναι ένα B2B eshop;

Ένα eshop B2B αφορά τη διαδικτυακή πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών μεταξύ επιχειρήσεων, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη και διευκολύνοντας τις πωλήσεις.

Οι online πωλήσεις δεν μπορούν πλέον να είναι προαιρετικές – η δυναμική τους εξακολουθεί να αυξάνεται τόσο σε B2C όσο και σε B2B επίπεδο και ο πελάτης χρειάζεται την επιλογή του ecommerce. Αν δεν το προσφέρεις, θα στραφεί σε ανταγωνιστή.

 

Τύποι eshop B2B

Η κατασκευή eshop Β2Β θα σε βοηθήσει να επεκτείνεις την επιχείρησή σου, να βελτιώσεις την προβολή και την αναγνωρισιμότητα του brand σου, να δημιουργήσεις καλύτερη εμπειρία χρήστη και να κλείσεις περισσότερες συμφωνίες.

Δες γιατί πρέπει να ασχοληθείς με το ecommerce, ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησής σου.

 

B2B eshop για κατασκευαστές

Οι κατασκευαστές (manufacturers) εργάζονται με πρώτες ύλες και ανταλλακτικά για να δημιουργήσουν προϊόντα.

Ανήκεις σε αυτή την κατηγορία; Ένα Β2Β eshop θα σου επιτρέψει να προσεγγίσεις ένα ευρύτερο κοινό, να κάνεις απευθείας πωλήσεις, καθώς και να χτίσεις τη φήμη της εταιρείας σου.

Οι κατασκευαστές που δεν θέλουν να ασχολούνται με πωλήσεις, παραγγελίες, συσκευασίες και αποστολές μπορούν να βασιστούν σε κάποιον διανομέα (distributor).

Αν η επιχείρησή σου δραστηριοποιείται σε αυτόν τον τομέα, μπορείς κι εσύ να επωφεληθείς από τη δημιουργία ενός B2B eshop για διαχείριση αποθέματος, βελτίωση χρόνων παράδοσης, προσέγγιση ευρύτερου κοινού κ.α.

 

B2B eshop για χονδρεμπόρους

Οι χονδρέμποροι (wholesalers) αποτελούν συχνά το βήμα μεταξύ κατασκευαστών και λιανοπωλητών. Παλιότερα έκαναν πωλήσεις μέσω τηλεφωνικών ή έντυπων παραγγελιών ενώ βασίζονταν και σε μεγάλο βαθμό στις μακροχρόνιες σχέσεις μεταξύ πελατών και πωλητών.

Σήμερα, η κατασκευή ενός B2B eshop επιτρέπει σε αυτούς τους επιχειρηματίες να διαχειρίζονται τα πάντα, από απόθεμα και πωλήσεις έως εκπτώσεις και διαφημίσεις, μέσα από μία πλατφόρμα, ενώ παράλληλα ανοίγει τον δρόμο για συνεργασίες με περισσότερους πελάτες και προμηθευτές.

 

B2B eshop για εταιρείες SaaS

Ο όρος SaaS αναφέρεται στις επιχειρήσεις που πωλούν Software as a Service, δηλαδή Λογισμικό ως Υπηρεσία, και οι οποίες αποτελούν ένα από τα πιο δημοφιλή επιχειρηματικά μοντέλα B2B σήμερα.

Οι εταιρείες SaaS πωλούν πρόσβαση σε προϊόντα ή υπηρεσίες λογισμικού έναντι επαναλαμβανόμενης χρέωσης, όπου άλλες εταιρείες εγγράφονται για να χρησιμοποιούν πλατφόρμες και online εργαλεία.

Στο παρελθόν, οι εταιρείες αγόραζαν λογισμικό που έπρεπε να εγκατασταθεί τοπικά για κάθε χρήστη. Σήμερα, τα περισσότερα λογισμικά μισθοδοσίας, ανθρώπινου δυναμικού, διαχείρισης προϊόντων και πολλά, πολλά άλλα, είναι online, κάνοντας την κατασκευή B2B eshop για SaaS, μονόδρομο.

 

Διάβασε κι αυτό: Κατασκευή eshop με WordPress - Αξίζει τελικά;

 

Αξίζει η κατασκευή B2B eshop;

Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου B2B έχουν «ξεκλειδώσει» σημαντικές ευκαιρίες για πλήθος επιχειρήσεων.

Καθώς οι αγοραστές συνεχίζουν να μετακινούν τις δραστηριότητες τους online, είναι λογικό να περιμένουν να βρουν και τις επιχειρήσεις εκεί, διαδικτυακά.

Οι επιχειρήσεις που κάνουν τη μετάβαση και επενδύουν σε B2B eshop κερδίζουν αναγνώριση, εμπιστοσύνη, και πελάτες.

Δες πιο αναλυτικά τα πλεονεκτήματα ενός B2B eshop:

 

  1. Σου δίνει ευκαιρίες για εξέλιξη

Το ηλεκτρονικό εμπόριο σου επιτρέπει να επεκταθείς σε νέες αγορές.

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα B2B μπορεί να περιλαμβάνει υποστήριξη για πολλές χώρες, γλώσσες και νομίσματα, επιτρέποντάς σου να πραγματοποιείς πωλήσεις παγκοσμίως. Ορισμένα προσφέρουν επίσης εργαλεία για διεθνείς αποστολές κ.α.

 

Μπορεί να σε ενδιαφέρει: Προώθηση eshop: Πώς να διαφημίσω το eshop μου;

 

  1. Διευκολύνει τις πωλήσεις 

Ένα B2B eshop θα διευκολύνει τη σχέση μεταξύ επιχείρησης και πελατών, αφού οι τελευταίοι θα μπορούν πλέον να κάνουν παραγγελίες χωρίς να επικοινωνούν κάθε φορά με τον πωλητή.

Κάτι τέτοιο με τη σειρά του εξοικονομεί χρόνο και δίνει την ευκαιρία στον πωλητή να χρησιμοποιήσει τον ελεύθερο χρόνο για να προσεγγίσει νέους πελάτες.

 

  1. Παρέχει πρόσβαση σε καλύτερα δεδομένα

Είναι πιο εύκολο να συλλέξεις δεδομένα για αγορές online παρά στο κατάστημα.

Στη συνέχεια, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις πληροφορίες για να τελειοποιήσεις τα προφίλ των πελατών σου στο CRM, να εξατομικεύσεις τις διαφημιστικές σου καμπάνιες και να βελτιώσεις τη συνολική εμπειρία του πελάτη σου.

Τα κορυφαία B2B eshop παρακολουθούν τη συμπεριφορά των πελατών και σε βοηθούν να λάβεις στρατηγικές επιχειρηματικές αποφάσεις.

πλεονεκτήματα ενός B2B eshop

 

Μάθε περισσότερα: Google Analytics 4 – Το νέο εργαλείο ανάλυσης δεδομένων της Google

 

  1. Υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών

Σήμερα πιο πολύ από ποτέ, οι αγοραστές χρειάζονται μια απρόσκοπτη, εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη (UX) και μια σύγχρονη πλατφόρμα για να ολοκληρώνουν τις αγορές τους.

Ένα καλά στημένο B2B eshop, γρήγορο και εύχρηστο, που ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο, μπορεί να γίνει το πιο δυνατό χαρτί σου, δίνοντας στον εκάστοτε πελάτη την ευκαιρία να αγοράσει προϊόντα που έχει πάρει και στο παρελθόν, πρόσθετες επιλογές που σχετίζονται με προηγούμενη αγορά ή κωδικούς που προτιμούν παρόμοιοι αγοραστές.

 

Γιατί να επιλέξεις τη 3ds για τη δημιουργία ηλεκτρονικού B2B καταστήματος

Η κατασκευή eshop δεν είναι εύκολη υπόθεση – πόσο μάλλον ενός B2B eshop!

Δες ποια χαρακτηριστικά πρέπει να διαθέτει ένα eshop χονδρικής σήμερα και γιατί στη 3ds τα προτείνουμε σε κάθε πελάτη μας!

 

Τι πρέπει να διαθέτει ένα B2B eshop για να είναι πετυχημένο – Ως προς τους πελάτες:

  • Ταυτοποίηση πελατών: Η εγγραφή νέου πελάτη γίνεται κατόπιν ταυτοποίησης στοιχείων μέσω taxisnet ή/και VIES.
  • Κατηγορίες πελατών: Δυνατότητα δημιουργίας διαφορετικών κατηγοριών πελατών χονδρικής, με διαφορετικά δικαιώματα, τιμές και ποσοστά εκπτώσεων.
  • Εμφάνιση τιμών κατόπιν εγγραφής: Δυνατότητα εμφάνισης τιμών μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες.
  • Εκδήλωση ενδιαφέροντος: Κάθε πελάτης μπορεί να συμπληρώσει μια φόρμα επικοινωνίας, ειδικά σε προϊόντα όπου δεν αναγράφονται τιμές.
  • Εκπτώσεις και επιβραβεύσεις: Διαφοροποίηση ανά κατηγορία πελατών και δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης (loyalty), με κουπόνια και εκπτώσεις ανά πελάτη.

 

Τι πρέπει να διαθέτει ένα B2B eshop για να είναι πετυχημένο – Ως προς την κατασκευή του:

  • Σωστή δομή μενού: Έρευνα αγοράς και ανταγωνισμού για την καλύτερη δυνατή διαχείριση κατηγοριών και υποκατηγοριών, χωρίς περιορισμό στον αριθμό τους, πάντα με έμφαση στην εμπειρία χρήστη.
  • Φίλτρα αναζήτησης: Παραμετροποιημένη αναζήτηση με φίλτρα όπως εύρος τιμής, χρώμα, μέγεθος κ.α.
  • Υπολογισμό εξόδων αποστολής: Τρόποι υπολογισμού εξόδων αποστολής βάσει βάρους, όγκου, χώρας αποστολής κ.α.
  • Πολλαπλούς τρόπους πληρωμής: Όπως σε κάθε eshop, έτσι και εδώ οι πελάτες απαιτούν επιλογές, όπως τραπεζική κατάθεση, PayPal, αντικαταβολή κ.α.
  • Πολλές γλώσσες: Η ανάγκη πολύγλωσσου μενού είναι απαραίτητη σε κάποιες περιπτώσεις, ειδικά αν θέλεις να ανοιχτείς σε αγορές του εξωτερικού.
  • Διασύνδεση B2B eshop με ERP: Η σωστή διασύνδεση ERP - eshop είναι το Α και το Ω, διαφορετικά θα κάνεις διπλή δουλειά, με περισσότερα προβλήματα παρά λύσεις.

 

Μπορεί να σε ενδιαφέρει: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το ERP & τη σύνδεση με eshop

 

Τι πρέπει να διαθέτει ένα B2B eshop για να είναι πετυχημένο – Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του:

  • Ασφάλεια και προστασία δεδομένων: Δε νοείται B2B eshop σήμερα που δεν συμμορφώνεται με GDPR ή που δεν διαθέτει SSL.
  • Responsive design: Ένα eshop πρέπει να προσαρμόζεται στο μέγεθος οθόνης κάθε συσκευής, όπως desktop ή κινητού.
  • Πρόσβαση σε δεδομένα: Τα στατιστικά από Google Analytics για πωλήσεις, traffic, συμπεριφορά χρηστών κλπ. θα σε βοηθήσουν να πάρεις τις σωστές αποφάσεις.
  • Φιλοξενία σε αξιόπιστους servers: Η κατασκευή eshop Β2Β και η φιλοξενία του σε αξιόπιστους servers εξασφαλίζουν μηδενικό downtime, βέλτιστη ταχύτητα και ασφάλεια.
  • Τεχνική υποστήριξη: Η 3ds διαθέτει την τεχνογνωσία και παρέχει συνεχή τεχνική υποστήριξη για επίλυση προβλημάτων με αξιοπιστία.

 

Μάθε περισσότερα: Δημιουργία eshop: Τι χρειάζεται;

 

κατασκευή b2b eshop

 

Δεν είσαι ακόμα σίγουρος ότι η κατασκευή B2B eshop πρέπει να είναι το επόμενο βήμα σου προς την επιτυχία;

Μπορούμε να βοηθήσουμε!

Επικοινώνησε σήμερα με τη 3ds και η εξειδικευμένη ομάδα e-business consultants θα σε βοηθήσει να δεις με διαύγεια τις επιλογές σου και να πάρεις τις πιο σωστές αποφάσεις για το μέλλον της επιχείρησής σου.

 

 

Επιδότηση ΕΣΠΑ
ESPA