BACK TO
TOP

START A PROJECT

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Τρίτη, 06 Ιούλιος 2021

Πώς να φαίνεται η επιχείρησή μου στο Google Maps;

Google My Business – Γιατί το χρειάζεται η επιχείρησή σου;

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν θέλεις να βρεις μια επιχείρηση;

 

Την ψάχνεις στο Google!

 

Πληκτρολογείς την ονομασία ή τις λέξεις που θα σε βοηθήσουν να την εντοπίσεις ευκολότερα και περιμένεις.

 

Αν η επιχείρηση είναι ενημερωμένη, θα δεις ένα πλαίσιο στη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google, με βασικές πληροφορίες όπως το όνομα, την τοποθεσία, κριτικές αλλά και τις ώρες λειτουργίες της.

 

Αυτό είναι το Google My Business.

 

Σε περίπτωση που δεν έχεις ιδέα περί τίνος πρόκειται, βρίσκεσαι στο κατάλληλο μέρος. 

 

Συνέχισε να διαβάζεις και θα μάθεις την αξία του Google My Business αλλά και πως μπορεί να αναδείξει την επιχείρησή σου!

 

Τι είναι το Google My Business;

Το Google My Business (αλλιώς GMB) αποτελεί ένα εύχρηστο επιχειρηματικό εργαλείο που έχει δημιουργηθεί από τον κολοσσό της Google. Με αυτήν την πλατφόρμα, κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να καταχωρήσει τα βασικά στοιχεία της επιχείρησής του, ώστε να μπορούν να τη βρουν όλοι οι πιθανοί πελάτες.

 

Παράλληλα, επιτρέπει την καταχώρηση πληροφοριών που σχετίζονται με την τοποθεσία (Google Maps), την επικοινωνία, το ωράριο, ενώ υπάρχει η δυνατότητα αλληλεπίδρασης και με μέσω σχολίων, κριτικών, ακόμη και μηνυμάτων.

 

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Google My Business δωρεάν;

Φυσικά! Η δημιουργία και χρήση λογαριασμού στο Google My Business είναι δωρεάν για κάθε επιχείρηση! Παρ’ όλα αυτά, υπολογίζεται ότι το 56% των επιχειρήσεων αγνοεί την ύπαρξή του.

 

Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Να χαθούν ανάμεσα στον τοπικό ανταγωνισμό ή ακόμη χειρότερα, οι χρήστες να βρίσκουν λανθασμένες πληροφορίες για τις επιχειρήσεις.

 

Τι οφέλη έχω από το Google My Business;

Η χρήση του GMB έχει αρκετά οφέλη και πλεονεκτήματα. Αν δεν θέλεις να μείνεις πίσω και σκέφτεσαι να το εφαρμόσεις, λάβε υπόψιν σου ότι:

 

  • Οι πελάτες μπορούν να σε βρουν ευκολότερα

Σκέψου πόσο εύκολη και βολική κάνεις την αναζήτηση ενός χρήστη όταν θα βρει όλες τις πληροφορίες για την επιχείρησή σου σε ένα σημείο. Εύκολα και γρήγορα!

 

Επιπλέον, δεν υπάρχει η ανάγκη για website. Τα έχεις όλα σε ένα, νοικοκυρεμένα.

 

  • Η επιχείρηση σου θα εμφανιστεί στις τοπικές αναζητήσεις

Ψάχνεις για κατάστημα υπολογιστών στη Θεσσαλονίκη; Πληκτρολογώντας τη λέξη κλειδί για την επιχείρηση που ψάχνεις, η Google θα σου εμφανίσει όλα τα σχετικά αποτελέσματα που βρίσκονται κοντά στην περίμετρό σου.

 

Τοπικά αποτελέσματα στο Google

 

Το ίδιο μπορεί να γίνει και με τη δική σου εταιρεία!

 

Αν πάλι δεν είναι καταχωρημένη στο GMB και συνεπώς στο Google Maps, δεν θα εμφανίζεται στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

 

  • Θα ενισχύσεις τη φήμη σου

Πόσες φορές έχεις εμπιστευθεί ένα κατάστημα με μηδενικές ή ελάχιστες κριτικές αντί για ένα άλλο με αρκετές; Ποτέ!

 

Γιατί; Μα φυσικά επειδή το κατάστημα με τις περισσότερες κριτικές σου φαίνεται πιο αξιόπιστο… Και όχι άδικα!

 

Με το GMB μπορείς να συλλέξεις κριτικές από τους πελάτες σου και να προβάλλεις την αξία των προϊόντων/υπηρεσιών σου μέσα από τα δικά τους λόγια και σχόλια.

 

Hint: Ενθάρρυνέ τους να αφήνουν κριτικές. Οι χρήστες εμπιστεύονται τις κριτικές, ενώ η Google μπορεί να σε ενισχύσει στις τοπικές αναζητήσεις.

 

  • Θα μπορέσεις να επικοινωνήσεις άμεσα με πελάτες

Για κάθε επιχείρηση, το κλειδί για την επιτυχία δε βρίσκεται στην προσέγγιση πελατών για μια και μοναδική αγορά. Αντιθέτως, αξίζει περισσότερο η δημιουργία μιας ισχυρής σχέσης, ώστε κάθε πελάτης να επιστρέφει για αγορές ξανά και ξανά.

 

Μέσα από ειδικά χαρακτηριστικά, όπως Messenger, Google Posts αλλά και την ενημέρωση με δημοσιεύσεις, νέα και updates, υπάρχει πιο άμεση αλληλεπίδραση.

 

Μια καλή ευκαιρία να μετατρέψεις τον πελάτη μιας αγοράς σε επαναλαμβανόμενο!

 

Ενημερώσου για τα νέα features του GMB και ενίσχυσε την ψηφιακή σου παρουσία!

 

  • Θα βελτιώσεις το SEO σου

Με τον ίδιο τρόπο που ένα άρθρο blog μπορεί να ανιχνευθεί από την Google, έτσι και οι πληροφορίες του GMB μπορούν να ανιχνευθούν άμεσα από τη διάσημη μηχανή αναζήτησης.

 

Προσφέρεις περισσότερα info; Συμβάλλεις στην αναγνώρισή σου από την Google.

 

Επιπλέον, διευκολύνεις τη διαδικασία για crawl και index της επωνυμίας σου.

 

Δυσκολεύεσαι; Διάβασε τι είναι το SEO και πως μπορεί να σε βοηθήσει.

 

  • Θα αποκτήσεις πρόσβαση σε πληροφορίες για τους επισκέπτες

Το Google My Business μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σου που δεν μπορείς να βρεις από άλλες πλατφόρμες. Μερικές από αυτές μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στη στρατηγική marketing.

 

Μέσα από την πλατφόρμα του GMB έχεις τη δυνατότητα:

  • να ενημερωθείς για τον αριθμό των επισκεπτών στον λογαριασμό, στις δημοσιεύσεις και τις φωτογραφίες σου.
  • να μάθεις περισσότερα για τα ερωτήματα που οδηγούν τους χρήστες στην επιχείρησή σου.
  • να λάβεις ενημέρωση για το profile του κοινού σου (φύλο, ηλικία, περιοχή).

 

Κι αν όλα αυτά δε σε έπεισαν, διάβασε ορισμένα στοιχεία για το Google My Business που ίσως σου κινήσουν περισσότερο το ενδιαφέρον:

  • Περίπου 70% των καταναλωτών, μετά από αναζήτηση στην Google, επιλέγει να επισκεφτεί ένα κατάστημα ή να προχωρήσει σε μια αγορά.
  • Περισσότερο από 85% των χρηστών εμπιστεύεται τις κριτικές που διαβάζει online. Αλλά τι κάνει  μεγαλύτερη εντύπωση; Το γεγονός ότι τις εμπιστεύονται στον ίδιο βαθμό με τη σύσταση ενός κοντινού τους ανθρώπου!

 

Τοπικές αναζητήσεις στις μηζανές αναζήτησης

 

Πώς μπορώ να στήσω προφίλ στο Google My Business;

Καταφέραμε να σου αλλάξουμε γνώμη; Ευκαιρία να μάθεις λοιπόν πως μπορείς να στήσεις το δικό σου εταιρικό προφίλ στο Google My Business. Εύκολα και γρήγορα μέσα από τέσσερα βασικά βήματα:

 

  • Καταχώρησε τα στοιχεία για την επιχείρησή σου
  • Ακολούθησε τις διαδικασίες επαλήθευσης των στοιχείων
  • Χρησιμοποίησε όλα τα features που προσφέρονται για να ενισχύσεις την ψηφιακή σου παρουσία
  • Κάνε download την επίσημη εφαρμογή του GMB στο κινητό σου για ευκολότερη διαχείριση

 

Παρακάτω θα βρεις όλες τις διαδικασίες που περιλαμβάνει το κάθε βήμα.

 

Πώς να καταχωρήσω τα στοιχεία της επιχείρησής μου;

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να μπεις στην επίσημη σελίδα δημιουργίας του GMB. Εφόσον διαθέτεις λογαριασμό Google, θα χρειαστεί απλά να ακολουθήσεις τις οδηγίες.

 

Συγκεκριμένα, θα πρέπει να κάνεις τα εξής:

 

  1. Συμπλήρωσε τα στοιχεία επωνυμίας της επιχείρησής σου.

 

Tip: Χρησιμοποίησε συγκεκριμένα keywords στο όνομα της εταιρείας σου για βέλτιστα αποτελέσματα στις αναζητήσεις.

 

Note: Αν έχει καταχωρηθεί ήδη από κάποιον αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί, μπορείς να αναζητήσεις και να επαληθεύσεις την ιδιοκτησία όπως θα δεις παρακάτω.

 

  1. Χρησιμοποίησε τη σωστή διεύθυνση, έτσι ώστε να εντοπίζεται στο Google Maps. Επιπλέον, αν διαθέτεις επιχείρηση στον τομέα της εστίασης και κάνει delivery, μπορείς να ορίσεις σε ποια μέρη φτάνει η παραγγελία. Χωρίς καθυστέρηση…

 

Extra Tip: Σε περίπτωση που διαθέτεις επιχείρηση με πολλαπλά υποκαταστήματα, μπορείς να τα ορίσεις όλα σε ένα location group. Για να μη χάνεις κανένα δεδομένο και επικοινωνία από τους πελάτες σου.

 

  1. Επίλεξε την κατηγορία της επιχείρησης. Αυτό θα σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις σε χρήστες που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο.

 

Pro Tip: Υπάρχει περίπτωση να βρεις αρκετές κατηγορίες για να επιλέξεις. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιθανό να βρεις περισσότερες από μία που ταιριάζουν στην επιχείρησή σου.

 

Πρόσεξε όμως. Η χρήση του GMB δεν ενδείκνυται αν δραστηριοποιείσαι μόνο διαδικτυακά.

 

Συγκεκριμένα η Google αναφέρει, ότι οι μόνες εταιρείες που επιτρέπονται στο GMB είναι αυτές που «είτε έχουν μια φυσική τοποθεσία που μπορούν να επισκεφθούν οι πελάτες είτε που ταξιδεύουν για να επισκεφθούν πελάτες όπου βρίσκονται». Σε αυτές περιλαμβάνονται:

  • Ακίνητα προς ενοικίαση ή προς πώληση, όπως εξοχικές κατοικίες, σπίτια ή κενά διαμερίσματα.
  • Υπηρεσίες σε τοποθεσία που δε σου ανήκει.
  • Εταιρείες παραγωγής μόλυβδου.

 

  1. Πρόσθεσε στοιχεία επικοινωνίας.

Εφόσον η επιχείρησή σου διαθέτει ιστοσελίδα, μπορείς να καταχωρήσεις το URL της. Επιπλέον, εάν δεν διαθέτεις website, η Google προσφέρει τη δυνατότητα να δημιουργήσεις ένα δωρεάν, ώστε να έχεις συμπληρωμένο κάθε κενό στο προφίλ σου.

 

Note: Μην απορρίψεις την ιδέα δημιουργίας στις website μέσα από το GMB. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις προγραμματισμού, αφού χάρη στο builder που διαθέτει, η διαδικασία είναι γρήγορη και εύκολη.

 

Πρόσθεσε το logo σου, extra πληροφορίες, ειδικά κουμπιά για στις παραγγελίες αλλά και φωτογραφίες για να γίνει πιο ευχάριστο και όμορφο.

 

  1. Συμπλήρωσε τις πληροφορίες και τη συγκατάθεση επικοινωνίας με email.

Είναι σημαντικό να καταγράψεις συνοπτικά τι προσφέρει η επιχείρησή σου στον χρήστη και γιατί να την προτιμήσει.

Επιπλέον, η επικοινωνία με email μπορεί να σε κρατάει ενημερωμένο για κάθε νέα εξέλιξη στο προφίλ σου. Από αλλαγές στις κριτικές, μηνύματα, reports αλλά και πιθανά updates.

Extra Tip: Βελτιστοποίησε την περιγραφή σου με τα κατάλληλα keywords με την ίδια λογική που συμπλήρωσες τον τίτλο στις επιχείρησης. Μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη στις αναζητήσεις και να σου φέρουν ακόμα περισσότερα οργανικά αποτελέσματα.

 

 

Αν δεν είσαι σίγουρος ότι μπορείς να τα καταφέρεις μόνος σου μην ανησυχείς.

 

Ακολούθησε τις διαδικασίες επαλήθευσης

Η επαλήθευση των στοιχείων είναι μια διαδικασία που συμβάλλει στην αναγνώριση της επιχείρησής σου.  Πιστοποιεί δηλαδή, ότι υπάρχει πραγματικά και όχι μόνο στο μυαλό κάποιου που θέλει να παραπλανήσει τους χρήστες.

Αφού ολοκληρώσεις το πρώτο μεγάλο βήμα, θα λάβεις ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα που θα σου δίνει τις εξής 5 μεθόδους  επαλήθευσης:

  1. Μέσω ταχυδρομείου (κλασικού όχι ηλεκτρονικού)
  2. Μέσω τηλεφώνου
  3. Μέσω αυτόματης επαλήθευσης (Instant Verification)
  4. Μέσω email(γνωστό και μη εξαιρετέο)
  5. Μέσω μαζικής επαλήθευσης (BulkVerification)

 

Βέβαια, δεν ισχύουν όλες οι μέθοδοι για κάθε κατηγορία επιχειρήσεων, εκτός από το κλασικό ταχυδρομείο. Η Google σου στέλνει γράμμα με έναν εξαψήφιο κωδικό στη διεύθυνση που καταχωρείς. Μέσα σε 14 ημέρες μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία κι εσύ να απολαύσεις όλα τα οφέλη του GMB.

Χρησιμοποίησε όλα τα features για να ενισχύσεις την ψηφιακή σου παρουσία

Αφού ολοκληρώσεις κάθε διαδικασία δημιουργίας και επιβεβαίωσης του GMB προφίλ σου, θα πρέπει να ενισχύσεις την παρουσία του.

Αναρωτιέσαι πως;

Το Google My Business διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία με features και εργαλεία για να σου δώσει την προώθηση που χρειάζεσαι. Κυριολεκτικά πολλά.

Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει:

 

Google Reviews

Οι κριτικές της Google μπορούν να δημιουργήσουν αυτό που λέμε πρώτη εντύπωση. Ένας χρήστης μπορεί να αφήσει μια θετική ή αρνητική κριτική και να διαμορφώσει την εικόνα για τους επόμενους.

Η κριτική συμπεριλαμβάνει βαθμολογίες ενός μέχρι πέντε αστεριών. Κι αυτά τα αστέρια έχουν ιδιαίτερη σημασία!

Οι κριτικές που δημιουργούν μια υψηλή βαθμολογία μπορούν να σου δώσουν ώθηση. Περισσότερα αστέρια, περισσότερες θέσεις υψηλότερα στην κατάταξη.

Μέσω των κριτικών μπορείς:

  • να απαντήσεις σε μια αρνητική κριτική και να ξεκαθαρίσεις μια πιθανή παρεξήγηση. Αρκετοί χρήστες θεωρούν ότι με μια κακή κριτική θα τιμωρήσουν μια επιχείρηση. Στο χέρι σου είναι να επικοινωνήσεις άμεσα και να ζητήσεις εξηγήσεις ή να δώσεις απαντήσεις. Πιθανόν, ο συγκεκριμένος χρήστης να αλλάξει τη βαθμολογία και το σχολιασμό του στη συνέχεια.
  • να αλληλεπιδράσεις άμεσα, ώστε να δείξεις ότι ακούς τα αιτήματα των πελατών σου. Διατήρησε μια ενεργητική αντί μιας παθητικής στάση και δες την εκτίμηση των πελατών να ανεβαίνει.
  • να παρουσιάσεις μια αντικειμενική εικόνα για την επιχείρησή σου. Αυτό θα βοηθήσει στην εικόνα σου ως μια αντικειμενικά καλή επιλογή, καθώς και στις μηχανές αναζήτησης.

Google My Business για επιχειρήσεις

Messenger μέσω Google My Business

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η απευθείας επικοινωνία μέσω τηλεφώνου μπορεί να δημιουργεί άγχος σε μερικούς ανθρώπους. Σε άλλες περιπτώσεις, δεν υπάρχει η δυνατότητα για ένα τηλεφώνημα, οπότε και η αποστολή μηνύματος είναι η μόνη λύση.

Για αυτό έχει δημιουργηθεί και το feature του Messenger. Μπορείς να το βρεις στην ειδική GMB εφαρμογή και να επικοινωνείς με κάθε χρήστη σε πραγματικό χρόνο. Αρκεί να έχεις μια σύνδεση στο Internet.

 

Δημοσίευση Posts μέσα από το Google My Business

Ένα ακόμη διαφορετικό και εξίσου ενδιαφέρον  feature του Google My Business, είναι η δυνατότητα δημοσίευσης Posts.

Δημιούργησε μια δημοσίευση, στην οποία μπορείς να προσθέσεις ότι θέλεις. Δώσε πληροφορίες για μια εκδήλωση στο χώρο σου, κάνε γνωστή μια προσφορά στα προϊόντα σου ή μοιράσου νέα για την επιχείρησή σου.

Hint: Δοκίμασε να προσθέσεις φωτογραφίες και κείμενο για να δώσεις άλλο αέρα στα posts σου.

 

Φωτογραφίες και Βίντεο

Αρκετοί άνθρωποι, προτού επισκεφτούν μια επιχείρηση, έχουν περιέργεια να δουν πως μοιάζει το εσωτερικό της.

Βγάλε μερικές φωτογραφίες και βίντεο τα γραφεία, τα εργαστήρια ή το χώρο της εταιρίας σου και δώσε τους να καταλάβουν γιατί πρέπει να βρεθούν στην επιχείρησή σου άμεσα. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να διαγράψεις τις όποιες αμφιβολίες μπορεί να υπάρχουν στο μυαλό τους.

Μην ξεχάσεις να προσθέσεις φωτογραφίες υψηλής ποιότητας για να δείξεις ότι δουλεύεις σε επαγγελματικό επίπεδο. Παράλληλα, μπορείς να τις προσαρμόσεις σε συγκεκριμένα μεγέθη, ώστε να μη χάνεται η ποιότητα, είτε προβάλλονται σε desktop είτε σε mobile συσκευή.


Πρόσθεσε πληροφορίες για τα προϊόντα/ υπηρεσίες σου

Διαθέτεις μια επιχείρηση και θέλεις να δώσεις περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα σου;

Πλέον υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσεις ένα τμήμα με πληροφορίες για οτιδήποτε διαθέτεις και θέλεις να δει ο πελάτης.

Ενημέρωσε τους χρήστες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου και πρόσθεσε φωτογραφίες με περιγραφές για μεγαλύτερη διευκόλυνση. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης θα μπορεί να δει σε μορφή carousel ότι προσφέρεις, ακόμα και με τη τιμή τους.

Αυτή η δυνατότητα συμφέρει εξίσου και τα εστιατόρια, τα οποία θέλουν να δείξουν την ποικιλία και τον πλούτο του μενού τους.

 

Απάντησε πιθανές ερωτήσεις του κοινού σου

Μπορεί να θυμίζουν τα Google Reviews, αλλά διαφέρουν αρκετά.

Η δυνατότητα που προσφέρουν οι Ερωτήσεις & Απαντήσεις μέσω του GMB μπορούν να λύσουν εύκολα και άμεσα βασικές απορίες του χρήστη. Σχετικά με την επιχείρηση, τις υπηρεσίες, τα προϊόντα ή με οτιδήποτε πιθανό και απίθανο.

Δοκίμασε να απαντήσεις τα βασικά ερωτήματα που θα μπορούσε να θέσει κάποιος πελάτης σου.

 

Ειδικά Business Analytics feature

Το συγκεκριμένο feature σου δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθήσεις τη δραστηριότητα των χρηστών. Κάτι σαν τα Google Analytics, μόνο που εδώ αφορά το GMB προφίλ της επιχείρησής σου.

Μπορείς να δεις αν ψάχνουν απαντήσεις σε ερωτήματά τους, αν μπαίνουν στον κόπο να κάνουν κριτική, αν βλέπουν τα post που ανεβάζεις κ.α.

Φυσικά, αυτές τις πληροφορίες μπορεί να τις δεις ακόμα και μέσω του application στο κινητό σου. Εύκολα και άμεσα μπορείς ακόμη και να κατεβάσεις insights αναλόγως τα δεδομένα που προβάλεις.

 

Ενημερώσου μέσω του Competition Research

Θέλεις να βρίσκεσαι ένα βήμα μπροστά;

Τότε θα πρέπει να γνωρίζεις τις κινήσεις των ανταγωνιστών σου. Αυτή τη δυνατότητα σου προσφέρει το Competition research του GMB.

Δες τις ανακοινώσεις, προσφορές και posts επιχειρήσεων στον ίδιο κλάδο με εσένα. Μάθε από πρώτο χέρι τη δραστηριότητά τους και προσάρμοσε τη δικιά σου.

Προσπάθησε να ξεχωρίσεις και όχι να αντιγράψεις πιστά κάθε τους κίνηση. Δεν είναι άλλωστε αυτός ο σκοπός του feature.

Πρόσθετα Business – features του Google My Business

Για να βρεις τα συγκεκριμένα features, η επιχείρησή σου θα πρέπει να ανήκει σε συγκεκριμένες κατηγορίες. Διαθέτεις κάποιο εστιατόριο/ fast food/ πιτσαρία με δυνατότητα delivery; Πρόσθεσε τη δυνατότητα άμεσης παραγγελίας και κάνε τη ζωή του πελάτη σου πιο εύκολη.

Είσαι ιδιοκτήτης ξενοδοχείου; Δώσε πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά των δωματίων σου και άσε τους επισκέπτες σου να κάνουν κράτηση μέσω του GMB.

Αν διαθέτεις κάποια επιχείρηση που αλλάζει συχνά ωράριο, μπορείς και πάλι να χρησιμοποιήσεις το GMB για να ενημερώνεις τους χρήστες σου εύκολα και άμεσα.

 

Στήριξη μέσω των Support Links

Μια από τις νεότερες προσθήκες στην πλατφόρμα του GMB είναι τα Support Links.

Μέσω αυτών, μπορείς να ενημερώσεις το κοινό σου για τη δυνατότητα να σε στηρίξουν. Μέσω ηλεκτρονικών αγορών, gift cards ή φιλική συμμετοχή, μπορείς να προσθέσεις κάθε δυνατό τρόπο για ενίσχυση.

Αρχικά, οι περιορισμοί της Google επέτρεπαν τη χρήση τους σε επιχειρήσεις:

  • που είχαν περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης πριν την 1η Μαρτίου 2020 και
  • που διαθέτουν φυσική βιτρίνα.

Λόγω των έκτακτων μέτρων και περιορισμών του COVID -19, η Google αποφάσισε να δώσει πρόσβαση σε ακόμη περισσότερες επιχειρήσεις.

Από τότε και μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει κάτι νεότερο σχετικά με τη διάρκεια του feature των Support Links.

Αναζητήσεις επιχειρήσεων στο Google Maps

Κάνε download την επίσημη εφαρμογή του GMB για ευκολότερη διαχείριση

Εφόσον καταφέρεις να χειριστείς το GMB προφίλ σου από τον υπολογιστή, δε θα δυσκολευτείς μέσω της mobile εφαρμογής.

Αλληλεπίδρασε πιο στενά με τους πελάτες σου, απάντησε σε κριτικές ή ακόμη και σε μηνύματα που δεν πρόλαβες να δεις στον υπολογιστή.

Μην αμελείς να ενημερώνεις τους πελάτες σου με post ή άλλες δημοσιεύσεις για να γνωρίζουν κάθε δραστηριότητα της επιχείρησής σου, ακόμα και on the go.

 

Συνοψίζοντας

To Google My Business είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο με αρκετά χρήσιμα features.

Κάθε επιχειρηματίας που θέλει να εδραιώσει την παρουσία του στο διαδίκτυο, οφείλει να αφιερώσει λίγο απ’ τον πολύτιμο χρόνο του. Δε θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αγνοήσεις τα πλεονεκτήματα που μπορεί να σου προσφέρει για την προβολή σου, τόσο σε τοπικό όσο και εθνικό επίπεδο.

Κι αν η δημιουργία ενός Google My Business προφίλ σου φαίνεται βουνό, η έμπειρα ομάδα της 3ds μπορεί να σε καθοδηγήσει στη σύνθεση και διαχείρισή του.

 

Αναλαμβάνουμε την υλοποίηση κάθε digital project.

Επιδότηση ΕΣΠΑ