Scroll to top

BACK TO
TOP

START A PROJECT

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Πέμπτη, 06 Απρίλιος 2023

Κατασκευή Ιστοσελίδων για Ξενοδοχεία και Τουριστικά Καταλύματα – Τι πρέπει να προσέξεις!

Κατασκευή Ιστοσελίδων για Ξενοδοχεία και Τουριστικά Καταλύματα

Σε αντίθεση με ένα απλό παρουσιαστικό site, η κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου απαιτεί κάτι πολύ περισσότερο από μια ωραία εμφάνιση.

Οι όμορφες εικόνες, αν και απαραίτητες, δεν είναι αρκετές για να «πείσουν» έναν πελάτη να μας επιλέξει έναντι του ανταγωνισμού.

  • Τι είναι, λοιπόν, αυτό που πραγματικά θέλουμε από μια ιστοσελίδα για ξενοδοχείο;
  • Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληροί το site ώστε να πούμε ότι η δημιουργία ιστοσελίδας για το συγκεκριμένο κατάλυμα στέφθηκε με επιτυχία;
  • Και πώς όλα αυτά θα συνδεθούν απροβλημάτιστα με το ανάλογο σύστημα online κρατήσεων για ξενοδοχεία, ώστε να αρχίσουμε να βλέπουμε απευθείας κρατήσεις (direct bookings) από το site μας, χωρίς τη διαμεσολάβηση OTA και travel agencies;

Στη 3ds έχουμε τις απαντήσεις! Συνέχισε να διαβάζεις και μάθε τα πάντα για την (πετυχημένη!) κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία.

 

Διάβασε κι αυτό: Προώθηση Ιστοσελίδων: Πώς να αυξήσω την επισκεψιμότητα του site;

 

6+1 βέλτιστες πρακτικές κατά την κατασκευή ιστοσελίδων ξενοδοχείων

Εντυπωσιακός σχεδιασμός, άψογη λειτουργικότητα και φιλική προς τον χρήστη πλοήγηση είναι λίγα μόνο από τα στοιχεία που θέλουμε να έχει ένα οποιοδήποτε site.

Όταν, όμως, μιλάμε για κατασκευή ιστοσελίδων ξενοδοχείων, χρειάζονται πολλά περισσότερα, τόσο ως προς την ταυτότητα και τον χαρακτήρα του καταλύματος, όσο και ως προς την ανάδειξη των ανταγωνιστικών του πλεονεκτημάτων.

Κατασκευή Ιστοσελίδας για Achtis Hotel

Δες 7 πρακτικές που ακολουθούμε στη 3ds όταν κατασκευάζουμε ιστοσελίδες για τουριστικά καταλύματα που φέρνουν βέλτιστα αποτελέσματα.

 

Best practice #1: Φωτογραφίες και βίντεο υψηλής ποιότητας

Σε ένα τουριστικό κατάλυμα, είτε μιλάμε για ξενοδοχείο, είτε για βίλες και ενοικιαζόμενα δωμάτια, το οπτικό κομμάτι είναι ίσως το πιο σημαντικό. Φωτογραφίες υψηλής ευκρίνειας από τα δωμάτια, τη reception, τους εξωτερικούς χώρους, ακόμα και από το εστιατόριο ή το σπα, είναι το Α και το Ω μιας καλής παρουσίασης που θα κάνει κάθε επισκέπτη να θέλει να μείνει εκεί.

 

Best practice #2: Επαγγελματικός σχεδιασμός «on brand»

Το website ενός ξενοδοχείου είναι το πρώτο σημείο επαφής (touchpoint) του επισκέπτη με την επιχείρηση. Βεβαιώσου ότι το design ευθυγραμμίζεται με την ταυτότητα του brand και ότι η χρωματική παλέτα και οι γραμματοσειρές αναδεικνύουν τις φωτογραφίες του καταλύματος.

 

Best practice #3: Εύκολη πλοήγηση μέσω του ανάλογου UX/UI design

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα ενός website είναι η αδυναμία εύκολης και γρήγορης πλοήγησης. Αν ο χρήστης πρέπει να «αποφύγει» 10 pop-ups ή να κάνει 10 κλικ μέχρι να ολοκληρώσει την κράτηση, θα φύγει! Σήμερα, ένα user-friendly website είναι εξαιρετικά σημαντικό!

 

Μπορεί να σε ενδιαφέρει: Τι είναι το UX/UI design και γιατί το χρειάζεσαι;

 

Best practice #4: Σωστές και καλά οργανωμένες πληροφορίες

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που πρέπει να λάβουμε υπόψη κατά τη δημιουργία ιστοσελίδας για ξενοδοχεία είναι η διασφάλιση ότι όλη η πληροφορία είναι καλά οργανωμένη. Αν ο επισκέπτης δεν βρει εύκολα αυτό που αναζητά, θα εγκαταλείψει το site και θα αναζητήσει αλλού πληροφορίες.

 

Best practice #5: Responsive design

Έρευνες δείχνουν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν πλέον κράτηση μέσω κινητού. Συνεπώς, κατά την κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου πρέπει να βεβαιωθούμε ότι ο σχεδιασμός ανταποκρίνεται σε διαφορετικές συσκευές, όπως desktop και laptop, tablet και smartphone.

Κατασκευή Ιστοσελίδας για Olympion Sunset

Best practice #6: Εμφάνιση κριτικών

Τι είναι αυτό που θα πείσει έναν επισκέπτη του site σου να γίνει και επισκέπτης του καταλύματός σου; Σε μεγάλο βαθμό, οι κριτικές! Καλό είναι να αναφέρεις τις θετικές κριτικές των παλαιότερων επισκεπτών σου ή να εμφανίζεις στο site σου τις κριτικές από άλλα σημεία, όπως το TripAdvisor και η Google.

 

Μάθε περισσότερα: Google My Business: Τι είναι & γιατί το χρειάζεται η επιχείρησή σου

 

Best practice #7: Λεπτομέρειες σχετικά με την κράτηση

Αν στοχεύεις στις απευθείας κρατήσεις μέσω του website σου, τότε είναι πολύ σημαντικό να παρέχεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα χρειαστούν οι επισκέπτες σου: διαφορές μεταξύ των τύπων δωματίων, πολιτικές ακύρωσης, απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις, τιμές και προσφορές είναι λίγες μόνο από τις λεπτομέρειες που πρέπει να συμπεριλάβεις.

 

 

Τώρα που ξέρεις τι απαιτείται για τη σωστή κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία, πάμε να δούμε πώς να πετύχεις αύξηση κρατήσεων!

 

SEO για ξενοδοχεία – για να σε βρίσκουν οι πελάτες σου αντί να τους βρίσκεις εσύ

Όταν μιλάμε για κατασκευή site για ξενοδοχεία δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στο SEO.

Η βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης είναι πολύ βασικός παράγοντας της επιτυχίας σου, αφού μέσα από τη σωστή δομή, το στοχευμένο περιεχόμενο, τα πρότυπα κείμενα για ιστοσελίδες ξενοδοχείων αλλά και τη δημιουργία ποιοτικών backlinks από τρίτα site προς το δικό σου, θα εκτοξευθείς στην πρώτη σελίδα της Google.

Κάθε φορά, λοιπόν, που ένας πελάτης, από οπουδήποτε στον κόσμο, ψάξει κάτι σχετικό με διαμονή στην περιοχή σου, εσύ θα είσαι εκεί, στα πρώτα αποτελέσματα της Google και έτσι, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα του website, θα αυξήσεις και τις άμεσες κρατήσεις!

 

Διάβασε κι αυτό: Τι είναι το SEO (Search Engine Optimization);

 

Social Media Marketing για ξενοδοχεία – για να δείχνεις τον καλύτερο εαυτό σου παντού και πάντα

Η παρουσία σου στα Social Media πρέπει να είναι δεδομένη σήμερα. Μέσα από τις κατάλληλες αναρτήσεις στο Facebook, το Instagram ή σε οποιοδήποτε άλλο μέσο ταιριάζει στο ύφος και τη marketing στρατηγική σου, θα μπορέσεις να δείξεις «προς τα έξω» το αληθινό πρόσωπο του ξενοδοχείου σου.

Αυθόρμητες στιγμές, συνεργασίες με influencers, signature πιάτα του εστιατορίου και πλήθος άλλων εικόνων έχουν τρομερό αντίκτυπο στην εικόνα σου, οπότε χρησιμοποίησέ τες κατάλληλα.

Και, φυσικά, μην ξεχάσεις και τη διαφήμιση στα Social Media, που θα σε βοηθήσει να προσεγγίσεις ακόμα μεγαλύτερο κοινό!

Κατασκευή Ιστοσελίδας για S Hotel

Διαφήμιση στη Google για ξενοδοχεία – για εξαιρετική στόχευση που θα εκτοξεύσει τις κρατήσεις σου

Ο καλύτερος, ίσως, τρόπος για να διαφημίσεις ένα ξενοδοχείο και να πετύχεις εντυπωσιακή αύξηση απευθείας κρατήσεων είναι μέσω των Google Ads.

Σήμερα η δημοφιλής πλατφόρμα διαθέτει πολλούς τρόπους με τους οποίους ένα ξενοδοχείο μπορεί να προβληθεί σε μεγαλύτερο κοινό και να αυξήσει τις κρατήσεις του και μάλιστα με τρόπο τόσο στοχευμένο που μπορεί να βασίζεται σε χώρα και γλώσσα, φύλο και ηλικία, οικογενειακή κατάσταση και ό,τι άλλο θέλεις.

Δες 3 βασικές καμπάνιες Google στις οποίες πρέπει να επενδύσεις:

 

  1. Καμπάνια Search

Πέρα από το SEO που αφορά τα οργανικά (=δωρεάν) αποτελέσματα της Google, κάθε φορά που «γκουγκλάρουμε» κάτι, στην πρώτη σελίδα εμφανίζονται και διαφημίσεις. Είναι πολύ σημαντικό να βρίσκεσαι κι εκεί γιατί αν δεν το κάνεις, θα το κάνουν οι ανταγωνιστές σου!

 

  1. Καμπάνια Display

Μέσα από το Δίκτυο Προβολής Google (Google Display Network – GDN), οι διαφημίσεις αυτής της κατηγορίας θα εμφανίζονται με τη μορφή εικόνας και βίντεο σε υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες σου, όπου κι αν βρίσκονται – στο YouTube, σε blog και portals, παντού!

 

  1. Καμπάνια Remarketing

Επισκέφθηκε κάποιος το website του ξενοδοχείου σου αλλά δεν έκανε κράτηση; Με αυτή την καμπάνια μπορείς να τον «ακολουθείς», υπενθυμίζοντάς του ότι είσαι εκεί και δίνοντάς του την ευκαιρία να ολοκληρώσει την κράτησή του γρήγορα και εύκολα.

 

Μπορεί να σε ενδιαφέρει: Google Ads: Τι είναι & πώς λειτουργούν;

 

Ενημερώθηκες για την κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία, έμαθες τους ιδανικούς τρόπους προώθησης και διαφήμισης για αύξηση κρατήσεων και τώρα σκέφτεσαι πού να απευθυνθείς για ιστοσελίδα ξενοδοχείου;

Ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα με τη 3ds!

Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας για:

  • Να συζητήσουμε τι είναι αυτό που κάνει το κατάλυμά σου να ξεχωρίζει
  • Να βρούμε τρόπους να αποδώσουμε σωστά την εικόνα σου
  • Να δούμε ποιο σύστημα online κρατήσεων για ξενοδοχεία σου ταιριάζει
  • Να σε βοηθήσουμε να αυξήσεις κατακόρυφα τις κρατήσεις σου
  • Να κατασκευάσουμε την καινούρια ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σου

 

 

Επιδότηση ΕΣΠΑ
ESPA